“Fin sted - nydelig utsikt.”
Anmeldelse av Grefsenkollen restaurant

Grefsenkollen restaurant
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Grefsenkollen er gammelt hus fra 1926, 367 m.o.h. med fantastisk utsikt over byen og fjorden. Til oss er du hjertelig velkommen enten det er til en av byens beste restaurantopplevelser, til lunsj eller boller og kakao, eller en kald øl og hjemmelaget pizza på terrassen. Våre møterom legger til rette for inspirerende møter og store tanker. Med fjorden og byen som glitrer i det fjerne er Grefsenkollen en eventyraktig ramme for brylluper, jubileer og store og små firmafester. Vårt nyeste rom, OverOslo bar, er åpen for alle som vil ta turen inn for en kaffe, en drink eller en deilig pizza. I baren er det åpen bollekiosk i helgene og pizzaservering onsdag-søndag. Grefsenkollen er et vakkert sted vi er svært stolte av og vi håper at du drar herfra mett, glad og litt mer inspirert enn da du kom. Velkommen til toppen av Oslo!
Anmeldt 20. november 2018

Dette stedet er absolutt verdt et besøk. Er du sporty - går du opp, men det er tillatt å bruke bil som oss. Stedet har kjempeutsikt, og restauranten gir et enkelt tilbud for de som vil ha noe å bite i /drikke.

Takk, vsvidar

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hverken Ekeber restauranten, De Fem Stuer eller Frognerseteren matcher dette. Grefsenkollen restaurant er kongen over Oslo. Fantastisk mat i supre omgivelser, og utsikten slår ingen

1  Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde kun lunsj her og var godt fornøyde med maten. Ca 10 minutters kjøretur fra Sinsen ligger denne restauranten ved skogen og med en fantastisk utsikt over Oslo. Skal man hit for middag bør man bestille bord i forkant. Hyggelig betjening og god service.

Takk, thorc712
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk utsikt over Oslo og Oslofjorden på finværsdager. Vi kom hit for ett lett måltid og noe å drikke. Maten var bra laget og til greie priser. Spiste Skagen smørbrød og Ceasarsalat. Begge var fornøyd, noe som hører til sjeldenhetene om dagen i denne prisklassen. Drikkemeny var dog litt skuffende og stod ikke i stil til kjøkkenet. Det var skrevet mange gode alternativ på skiltet og det stod mange på hyllen, men de hadde nesten ingen...? Hansa IPA på fat smakte heller slettes ikke bra. Ville hatt fire til fem bra på tapp og suplimenter med ca ti på flaske. Er masse å velge i for den som kjøper inn, burde ikke være ett problem egentlig.

Takk, EvenStevensen
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Spennende pizza meny, med mange gode smaker.
Utsikten vil jeg si er halve opplevelsen.

Anbefales så absolutt.

Takk, elinetho

Reisende som så på Grefsenkollen restaurant, så også på

Har du vært i Grefsenkollen restaurant? Del dine erfaringer!