“Fantastisk utsikt og god mat”
Anmeldelse av Grefsenkollen restaurant

Grefsenkollen restaurant
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Grefsenkollen er gammelt hus fra 1926, 367 m.o.h. med fantastisk utsikt over byen og fjorden. Til oss er du hjertelig velkommen enten det er til en av byens beste restaurantopplevelser, til lunsj eller boller og kakao, eller en kald øl og hjemmelaget pizza på terrassen. Våre møterom legger til rette for inspirerende møter og store tanker. Med fjorden og byen som glitrer i det fjerne er Grefsenkollen en eventyraktig ramme for brylluper, jubileer og store og små firmafester. Vårt nyeste rom, OverOslo bar, er åpen for alle som vil ta turen inn for en kaffe, en drink eller en deilig pizza. I baren er det åpen bollekiosk i helgene og pizzaservering onsdag-søndag. Grefsenkollen er et vakkert sted vi er svært stolte av og vi håper at du drar herfra mett, glad og litt mer inspirert enn da du kom. Velkommen til toppen av Oslo!
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Grefsenkollen er vel verdt et besøk - fint å gå skogsvei fra Grefsen eller Tonsen. Grefsenkollen byr på en fantastisk utsikt. Den kan nytes fra uteserveringen. God og enkel cæsarsalat uten brød. Fra Grefsenkollen er det fint å gå ned til idylliske Trollvann og Årvoll. Kommer tilbake hit. Anbefales

1  Takk, gislel_kkenh

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi feiret sønnens mastergrad her vi. For et lykketreff. Max service og nydelig mat. Topp opplevelse. Bestilte «litt mer av hvert» som er en dele meny, nydelig. Kjempefornøyde!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, frodeh721
Anmeldt 19. mai 2020 via mobile enheter

Kjempegod pizza med elg og tyttebær og en fantastisk pizzabunn. Et flott sted å sykle for å spise middag eller ta noe å drikke etter jobben mens man nyter stillhet og utsikten.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Ronja2
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Veldig god vin og hyggelige servitører. Forøvrig vil jeg bare si at det var veldig tåkete på Grefsenkollen i dag, det var det også på kjøkkenet!
Jon Ulstein K, nå er det tid for skjerpings!!

Dato for besøk: januar 2020
5  Takk, Fairandhonest64
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Veldig fint sted, helt ok mat, synd det var så dårlig service og for lang ventetid på maten.

Vi var 2 familier som skulle feire farsdag.
Først veldig utrivelige når vi spurte om hvor lang tid det skulle ta å få bord. Da fikk vi bare svar om at dem ikke kunne kasta ut folk. Merkelig måte å svare på.
Så glemte dem tilbehør til maten. Kaffen kom 20 min før kaken til en av oss.
Vi så to bord som fikk mat før oss og når vi spurte om hvor lang tid det skulle ta før maten kom så fikk vi svar fra en uinteressert servitør «vet ikke».
Kommer aldri dra dit igjen for å spise på restauranten.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, gabrielitapaz

Reisende som så på Grefsenkollen restaurant, så også på

Har du vært i Grefsenkollen restaurant? Del dine erfaringer!