“God mat.”
Anmeldelse av Grefsenkollen restaurant

Grefsenkollen restaurant
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Grefsenkollen er gammelt hus fra 1926, 367 m.o.h. med fantastisk utsikt over byen og fjorden. Til oss er du hjertelig velkommen enten det er til en av byens beste restaurantopplevelser, til lunsj eller boller og kakao, eller en kald øl og hjemmelaget pizza på terrassen. Våre møterom legger til rette for inspirerende møter og store tanker. Med fjorden og byen som glitrer i det fjerne er Grefsenkollen en eventyraktig ramme for brylluper, jubileer og store og små firmafester. Vårt nyeste rom, OverOslo bar, er åpen for alle som vil ta turen inn for en kaffe, en drink eller en deilig pizza. I baren er det åpen bollekiosk i helgene og pizzaservering onsdag-søndag. Grefsenkollen er et vakkert sted vi er svært stolte av og vi håper at du drar herfra mett, glad og litt mer inspirert enn da du kom. Velkommen til toppen av Oslo!
Anmeldt 8. august 2021

Dårlig service på levering av drikke og mat. Maten var god, men måtte vente lenge på levering av drikke.

Takk, Dusten011

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har flott uteservering hvor alle bord har utsikt over Oslo. Mat og drikkebestilling via app, ok, men gir en dårlig serbiveopplevvelse. Pizzaen var på det jevne.

Takk, larsj898
Anmeldt 19. juni 2021

Dette var stusselige greier! Svært begrenset meny på uteserveringen og lite engasjerte ansatte; bortsett fra èn (som vi tror var fra Øst-Europa). Det er ubegripelig at man ikke griper muligheten i disse corona-tider og gjør det lille ekstra når man endelig får åpne opp! Helt fantastisk beliggenhet; som kunne gjort opplevelsen perfekt med en litt mer utvidet meny og en litt mer smilende betjening! Blir nok lenge til vi prioriterer å komme tilbake til Grefsenkollen. Det er alt for mange alternativer i Oslo hvor man får en hyggeligere opplevelse enn Grefsenkollen!

Takk, VeraHG
Anmeldt 25. mars 2021 via mobile enheter

En av de beste pizzaene jeg har spist! Fantastisk garnityr, og perfekt stekt steinovnspizza! Anbefales:)

Dato for besøk: mars 2021
Takk, therese2309
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Utsikten fra Grefsenkollen, slår det meste. Nå på vinteren kan man nyte solnedgangen over Oslofjorden. Det var veldig lurt å booke bord, mange benytter seg av stedet selv på en hverdag. Vi fikk deilig Cesar salat, og en av oss valgte ribbetallerken. Alt sammen smakte deilig og var fint dandert. Det tok nesten en time å,få maten, kanskje de glemte oss ? Men vår hyggelige servitør spanderte kaffe som et plaster på såret. Siden vi var med gode venner tenkte vi egentlig ikke på det før det var gått 45 min, så det gikk fint. Må nevne at de i tillegg til muligheten å spise inne har et skikkelig 2020 konsept utenfor. Du kan booke bålpanne, med ved viltgryte, spekemat og eplegløgg. Å sitte der ute på reinsdyrskinn, å nyte utsikten med gode venner. Kan noe bli bedre ?

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, jonrO8866CF

Reisende som så på Grefsenkollen restaurant, så også på

Har du vært i Grefsenkollen restaurant? Del dine erfaringer!