Beste escape room i Oslo!

Prison room anbefales! Utrolig gøy og utfordrende! Fin blanding av mental breakdown og... les mer

Anmeldt 4 uker siden
blaeh
Spennende og utfordrende rom

Spennende og utfordrende rom. Spilte Prison. Veldig fint med gjennomgang i etterkant. Ettersom man... les mer

Anmeldt 29. august 2021
Stian E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 8. september 2020

Utrolig gøy! Snille og innførende gamemastere som ga et fint overblikk over hva vi skulle inn til. Rommet var bra lagt opp, med overraskelseselementer og logiske løsninger, Men man må definitivt tenke i nye baner for å komme seg ut. Var til og med litt småskummelt fra tid til annen, men mest fordi man blir skvetten. Er en morsom aktivitet som utfordrer hjernen og samarbeids-ferdighetene kommer tilbake igjen

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Thale_sandborg
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted som gir tillit. Spennende og intrikate mysterier. Super aktivitet for familien, - inkl ungdommene som vanligvis ikke liker familiegreier :) Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, stigs719
Anmeldt 21. februar 2020

Jeg har vært mye på Escape room, og dette var helt klart i toppsjiktet. Har testet Prison, Zodiac og Tesla. Favoritten er nok Zodiac, men alle tre har egentlig holdt en høy standard. Anbefales å ta en tur hit! Flinke og behagelige game masters.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, Z8653ZXdanielh
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Kjempebra og kreativt escape room! Vi er et kjærestepar som har fullført mange rom de siste årene og vi var veldig imponert/fornøyd med «fox in a box - Prison». Lokalene var stilige og detaljene i rommene veldig godt utført. Gamemasterene var hyggelige og flinke til å forklare/innlede spillene. Anbefales sterkt for de som har høye forventninger til escape room! Vi gleder oss til å komme tilbake å prøve de andre rommene der!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 435henrietteb
Anmeldt 28. januar 2020

Utfordrende oppgaver, mye spenning! De ansatte var veldig hyggelig også. De tok seg tid til å snakke med deg og bli kjent med spille.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, 920mikaelb