Fox in a Box Oslo - STENGT
Spennende og utfordrende rom

Anmeldt 29. august 2021
Stian E
Reddet verden fra en bunker

Anmeldt 22. august 2021
Thorgeir M
Oslo, Norge

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Spennende og utfordrende rom. Spilte Prison. Veldig fint med gjennomgang i etterkant. Ettersom man ble delt i 2 ulike celler hadde det vært fint med info om hvilke type person som passet i de ulike cellene.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Stian E
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Flott personale, god informasjon før start. Rommet i seg selv var veldig bra utformet og akkurat passe utfordring for oss.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Thorgeir M
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 4 stykker hvor alle har spilt masse escape room før. Oppgavene var kreative og veldig passende for historien. Vi spilte Prison, og ble virkelig ikke skuffet. I tillegg var gamemasterene veldig hyggelige, smilende og serviceinnstilte. Takk for besøket!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, tohnje
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelse som var verdt pengene! Utrolig spennende med utfordringer som kan passe alle. Skal du finne på noe med barna? Hiv dem med. Skal du finne på noe med jobben? Kjør på! Underholdning som er bpde utfordrende og utrolig artig.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, karlisbamf
Anmeldt 8. september 2020

Veldig hyggelig betjening og kjempe morsomme rom! Anbefaler alle å dra, ordentlig hjernetrim for store og små!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Marieswb