“Foodora-levering”

Har du et bilde?
Legg det til.
Grand Taj Indian Restaurant
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Ventetid på 1 t og 53 min er ikke tilfredsstillende. Lunken mat. Seigt naan. Ikke spesielt imponert over maten her. Aldri igjen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Tralalei

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Endelig et bra lokalsted!! Trenger ikke lenger bestille fra sentrum, da denne er vel så god. Og kanskje Oslos beste naan?!

Takk, 711mariao
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

God mat, men noe av den mest fryktelige kundeservicen jeg noensinne har og vil komme bort i.
Styr unna med mindre du har god tid.
2 timers ventetid for de som er nysgjerrige.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Maqnus
Anmeldt 13. mars 2021

Vi bestilte Take away og endte opp med å vente 3 timer på maten. Vi ringte og etterlyste maten hele 3 ganger og hver gang ble vi lovet at den var på vei. Vi fikk maten levert 22: 15 på kvelden. Da maten endelig kom var den kald og sausen hadde fått en skorpe av stivnet snerk. Vår tandoori mixed grill var knusk tørr, seig og smakte forferdelig. Nan brødet hadde en rar smak av gammel frityr og salaten var slimete og brun i kantene. Dette var bare helt elendig.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 134runal
Anmeldt 22. november 2020

Maten ble bestilt , Og skulle bli kjørt hjem til oss. Etter to timer ringte jeg, Og fikk beskjed om at maten var rett rundt hjørne, 30 min passerte og fortsatt ingen mat, Ringte på nytt, Og samme leksen på nytt. Etter 4 timer kom maten, Og det var da feil bestilling.

Fikk ny bestilling og fikk beskjed om at det skulle ta 45 min, Etter 2 timer ankom maten.

Så vet ærlig talt ikke hva jeg skal si... Aldri opplevd lignende

Dato for besøk: november 2020
Takk, F8120ZOdanielm

Reisende som så på Grand Taj Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Grand Taj Indian Restaurant? Del dine erfaringer!