“Anbefales ikke!!”

Hot Spicy Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 331 av 1 601 Restauranter i Oslo
Anmeldt 19. september 2020

det kom blod ut av kjøttet, nesten rått!!! Og fries virker som noe du kunne kjøpt fra butikken og satt selv i ovnen. Lefsen var soggy og gjennomvåt. De sa 40 min først. Så rundet de opp til 1t, deretter var de over 1t forsinket

Anbefales ikke!!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 233zaharad

Anmeldt 13. februar 2020

I bestill fra just eat klokka 22 nå klokka 23.35 Hot Spicy Grill i bra not bestille fra den restorant ikke kommer mat og penger ikke tilbake

Dato for besøk: februar 2020
Takk, mouchametli t
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte pizza lørdag 18. Januar ca klokken 22:58 fra hot spicy grill. Jeg betalte for en pizza (hot king) og en pizzasaus. Det stod antatt 60 min levering fra Foodorasiden. Klokken er nå 01:34 og jeg har fremdeles ikke mottatt bestillingen. Jeg har vært i kontakt med hot spicy grill som gjentatte ganger har sagt at de skal snakke med sjåføren. Sist jeg ringte fortalte de at det ville ta 10-15 minutter. Det var 00:58 og klokken er nå 01:35. De svarer ikke lenger på telefon, de svarer for så å legge på igjen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Kristofferbergee
Anmeldt 29. november 2019 via mobile enheter

Estimert leveringstid var 50 minutter. Etter to timers venting avbestilte plutselig restauranten bestillingen.....

Dato for besøk: november 2019
Takk, nicolayv2014
Anmeldt 12. oktober 2019

Jeg bestilte levering og fikk maten levert på 35 min bestilte stor pizza. Veldig god mat jeg er fast Kunde her nå fram over så blir det hot spicy grill igjen☺️

Anbefaler på det sterke.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, zeeshan m

Reisende som så på Hot Spicy Grill, så også på

Har du vært i Hot Spicy Grill? Del dine erfaringer!