Aldri betal på forhånd - ellers bra

Anmeldt 25. juni 2021
dfheirrkskfdn
Greit å spille, ikke spise

Anmeldt 24. februar 2020
AnneE1641

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 25. juni 2021

Aldri betal på forhånd - du ender opp med å betale dobbelt! Unntatt elendig betalingsløsning og overfakturering er dette et hyggelig sted med god service.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, dfheirrkskfdn
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Veldig fint sted, hyggelige ansatte og bra utvalg av ulike spill. Kommer tilbake igjen en annen gang.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, idabergersen
Go57972743692, Guest Relations Manager på Oche, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hei Ida!

Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding, og så herlig å høre at dere hadde det gøy hos oss! Det blir vi utrolig glade for å høre. Vi gleder oss til du tar turen tilbake!

Anmeldt 24. februar 2020

Jeg hadde booket bord til ti personer da vi skulle feire bursdagen til kjæresten min. Først skulle vi spise, så spille. Vi får tildelt bord, men får verken meny eller spm om vi skal ha noe å drikke. Det var omtrent umulig å få øyekontakt med servitørene, men omsider fikk vi endelig meny. Igjen måtte vi vente og vente helt til vi fikk tak i en servitør og fikk bestilt. Da maten ble servert fikk vi alle maten på ulike tidspunkt, de første gjestene hadde spist opp maten før de siste fikk sin mat. I tillegg hadde de lagd feil pizza til en av gjestene så hun rakk såvidt å spise opp før vi skulle spille. Vi fikk ikke bestikk eller servietter til maten, og jeg måtte spørre tre ganger om glass til vannet. Servitørene var lite serviceinnstilte og rett og slett sure. Tror dette er en av de dårligste opplevelsene jeg har hatt ute i Oslo. Porsjonene var også små i forhold til prisen. Ingen spurte om maten smakte bra eller om vi trengte noe mer. Når vi kom til spillingen var dette som forventet, og vi var fornøyde med det. Likevel er det helt klart at dere bør la vær å servere mat som om dette skulle vært en restaurant. Jeg kommer aldri til å spise her mer, det er helt sikkert. Veldig synd siden alt ligger til rette for at dette skal være en god opplevelse for kundene. Hadde ikke betalt servitørene mine en krone hvis jeg hadde eid dette stedet, og det ble heller ikke en krone i tips fra oss.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, AnneE1641
Go57972743692, Guest Relations Manager på Oche, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hei Anne!

Så utrolig synd å høre at opplevelsen hos oss ikke ble som forventet, og det beklager vi veldig for. Det er viktig for oss at våre gjester føler at de blir sett. Vi skal gå igjennom våre rutiner og prøve å forbedre oss på dette. På Oche tilbyr vi et konsept som er avslappet, uformelt og sosialt både på spill, mat og service. Vi kan derfor forstå at opplevelsen ikke sto helt til forventing av en fullverdig restaurant, men dette er ikke vårt konsept i utganspunktet. Grunnen til at maten kom til ulike tidspunkt er fordi dere hadde bestilt fra sharing menu, som vil si at rettene er ment å deles på, og ikke skal være en rett til én og én. Dermed vil de ulike matrettene komme rullerende ut når det er klart. Ettersom vi serverer fingermat står det ikke alltid bestikk på bordene, og heller ikke tallerkner. Men vi har både bestikk, tallerkner, og servietter tilgjengelig rundt omkring i hele lokalet som gjestene kan forsyne seg fra etter behov. Det skal eventuelt bli hentet til gjestene om dere ønsker det. Super hyggelig å høre at dere ellers hadde det gøy med våre dart spill, også håper vi at dere tar turen tilbake ved en annen anledning. Dere er hjertelig velkomne på Oche!

Anmeldt 3. februar 2020

Var på Oche for dart og drikke. God service på servering, men dartskiva ble det bare feilavlesning med. 3 avbrudd på 1.5 timer hvor de forgjeves prøvde med feilretting er for dårlig. Går ikke dit igjen selv om kvelden forsåvidt var hyggelig.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, Bjørn H
Go57972743692, Public Relations Manager på Oche, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei Bjørn!

Tusen takk for din tilbakemelding, og så synd å høre at dart skiven ikke regnet ut riktig slik den skal. Ettersom vi tilbyr teknologisk dart, vil det dessverre forekomme tekniske feil fra tid til annen. Supert om du kan sende oss en mail til post@ochedart.com og forklare situasjonen nærmere. Vi tar tin tilbakemelding seriøst og vil gjerne finne frem til den beste mulige løsningen.
Fantastisk å høre at dere ellers hadde en hyggelig kveld hos oss, også håper jeg dere tar turen tilbake ved en annen anledning. Dere er hjertelig velkomne til Oche!

Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted dette stedet kan anbefales hvis du vil ha det litt gøy en kveld... veldig flinke servitører også som passet på at vi hadde det gøy.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Finken2201
Adventure39624376514, Manager på Oche, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2019

Hei!

Vi takker før din gode tilbakemelding her på Oche. Dere er varmt velkomne til å ta turen tilbake!