“Supre biffer, litt ukoselig lokale”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 7. september 2019

KöD ligger i den gamle, klassiske Posthallen midt i Kvadraturen i Oslo. Biffer i mange varianter blir servert. Vinkartet er langt og godt. Jeg gir stedet fire stjerner fordi lokalet er litt kjølig, litt ukoselig. Prisene er stive, men maten og servicen er utmerket.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, phidas34

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Flott restaurant og god service. Vi spiste Chateaubriand og kjøttet smeltet i munnen!
Gode priser for så god mat.
Eneste å si noe på var at kjøttet kunne vært litt varmere.
Reiser definitivt hit igjen!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, annhelen86
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Flott lokale og høye forventninger. Fikk kjempegode forretter som virkelig imponerte. Hovedrettene skuffet dessverre. En av biffene var grei nok, men manglet smak. Den andre biffen på 300 gram, var halve fett. Skuffende til den prisen. Tilbehøret var helt okei, sausen var god. God vin og bra service.

Takk, idakristineb2015
Anmeldt 20. august 2019

Her stemmer det meste, flotte lokaler med store vinduer og høyt under taket, flott innredning, en stilig bar i midten. Maten er utsøkt og tips, velg den hjemmelagede Bernaise-sausen, den smaker av estragon og er deilig. Maten er ganske dyr, særlig når det meste av tilbehør kommer som tillegg. Skulle de ha fått topp score fra oss måtte imidlertid vin-listen ha vært flere hakk bedre for her er det få viner å velge mellom, og selv om det var noen gode kjøp, så var også noen viner hårreisende dyre, f.eks. NOK 965,- for Cloudy Bay Sauvignon Blanc som koster NOK 275,- på Vinmonopolet er ikke annet enn et ran, og helt uforståelig med et påslag på 3,5 når de kun tar NOK 547,- for Mud House Sauvugnon Blanc som koster NOK 220,- på polet som gir et påslag på 2,5. Riktig pris på Cloudy Bay skulle med samme påslag som Mud House ha vært NOK 687,- Forskjell på en god restaurant og en seriøst god restaurant er vinlisten og den man får her er for liten, for dårlig og står ikke ikke i stil til mat og lokaler.

Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Utmerket, enkelt og greit. Gode drinker og hyggelige ansatte, bonus for at de var danske. Hvis du vil unne deg et godt måltid, så er dette stedet.

1  Takk, Samil B

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!