“Vi hadde lyst på biff denne”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lyst på biff denne mandags aften, endte dermed opp her på köd. Grei betjening, bra mat fine lokaler.

2  Takk, 282stianr

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ble overrasket da det viste seg at restauranten ikke levde opp til sine uttalte ambisjoner! Entrecoten var tørr og burgeren upersonlig. Ingen ting stakk seg ut, heller ikke den anbefalte vinen.

2  Takk, 990JanH
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte snacks til forrett som ga oss en god start på måltidet - nydelig! Indrefilet til kr 365,- var uten tilbehør. Vi måtte betale kr 80,- ekstra pr pers for poteter. Vi syns det er i overkant mye. Men når det er sagt, maten var nydelig, vi ble mette og servicen upåklagelig. Vi kan absolutt anbefale stedet!

2  Takk, Brattli
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Beste kjøtt opplevelsen jeg har hatt i Norge, kjøttet smeltet i munnen, topp service, fresh lokalet og kjempe gode drinker . Topp score fra meg !

2  Takk, 848nadiao
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Var på köd med familien. Ble møtt av ei veldig hyggelig og kjekk vertinne som viste oss til baren. De har et stort utvalg av drinker og vin, vi startet med en forrett ( prøvde litt forskjellig) maten var helt fantastisk. Kansje litt stor porsjon til forett men de e jo ikke et minus. Hovedrettene var helt fantastisk de og. Smakte herlig, perfekt stekt og perfekt service. Tror dette er den beste maten eg har smakt på rsturang i Norge! Det er ikke det billigste men du får akkurat det du betaler for og mye mer!

3  Takk, alexander_grande

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!