“Nydelig middag på Kød”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 23. juli 2020

Nydelig middag, flott betjening, koselig atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste.
Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, Randi A

Anmeldt 21. juli 2020

Fantastisk mat, godt utvalg av drikke, herlige ansatte,flott lokale og god stemning! Vi kommer absolutt tilbake! :)

2  Takk, Henniix
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom inn uten å ha bestilt bord ikke alt for lang tid før stengetid. Og det var fullt. Vertinnen ba oss vente i baren, og etter 10-15min hadde hun et ledig bord til oss.
Maten var helt upåklagelig, og det samme var servicen. Både vertinnen og Adrian fulgte oss godt opp, så vi var i trygge hender. Her var det ingenting å klage på.

2  Takk, frewar92
Anmeldt 19. juli 2020

Meget bra mat. Dyktige servitører og fantastisk gode drinker ettdr endt måltid. Kanskje noe stive priser, men verdt hver krone.

2  Takk, jimmyb404
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lyst på biff denne mandags aften, endte dermed opp her på köd. Grei betjening, bra mat fine lokaler.

2  Takk, 282stianr

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!