“Nydelig mat og flott atmosfære.”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og flott atmosfære. Hyggelig og behjelpelig betjening. Synes det er spesielt flott at de er fleksible og tilrettelegger når det gjelder matpreferanser. Vi var veldig fornøyde og kommer selvfølgelig tilbake igjen.

2  Takk, chaima2016

Anmeldt 26. juli 2020

Meget god wagyu i toppklasse, kjøtt kan Köd, men mest overraskende var sidesalaten (melon / chevre) kanskje den beste salaten jeg har smakt. God service og stemning, bestill forresten også en wagyu whiskey sour eller 5..

3  Takk, 612sindreb
Anmeldt 23. juli 2020

Nydelig middag, flott betjening, koselig atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste.
Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, Randi A
Anmeldt 21. juli 2020

Fantastisk mat, godt utvalg av drikke, herlige ansatte,flott lokale og god stemning! Vi kommer absolutt tilbake! :)

2  Takk, Henniix
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom inn uten å ha bestilt bord ikke alt for lang tid før stengetid. Og det var fullt. Vertinnen ba oss vente i baren, og etter 10-15min hadde hun et ledig bord til oss.
Maten var helt upåklagelig, og det samme var servicen. Både vertinnen og Adrian fulgte oss godt opp, så vi var i trygge hender. Her var det ingenting å klage på.

2  Takk, frewar92

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!