“Fantastisk godt måltid”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 28. juli 2020

Møtte opp 20 minutt før vi hadde reservert i håp om å kunne starte tidligere. Etter å ha ventet i baren i 5 minutter fikk vi bordet. Vi fikk den beste biffen jeg noen gang har smakt. Hadde standard fries, og sopp som tilbehør. Friesen var ok+, og soppen var fantastisk. Vi hadde også grillet laks som var helt perfekt. Servitøren var jevnlig innom for å sjekke at alt var i orden og om vi ville ha mer.
Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Oslo.

2  Takk, trondivaro

Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk og eksklusiv mat, veldig hyggelig stemning og profesjonell personal. Må oppleves!! Jeg kommer tilbake om ikke så lenge:)

2  Takk, 449draganah
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og flott atmosfære. Hyggelig og behjelpelig betjening. Synes det er spesielt flott at de er fleksible og tilrettelegger når det gjelder matpreferanser. Vi var veldig fornøyde og kommer selvfølgelig tilbake igjen.

2  Takk, chaima2016
Anmeldt 26. juli 2020

Meget god wagyu i toppklasse, kjøtt kan Köd, men mest overraskende var sidesalaten (melon / chevre) kanskje den beste salaten jeg har smakt. God service og stemning, bestill forresten også en wagyu whiskey sour eller 5..

3  Takk, 612sindreb
Anmeldt 23. juli 2020

Nydelig middag, flott betjening, koselig atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste.
Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, Randi A

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!