“Kjempe god biff!”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 2. august 2020

Kjempe god mat. Hyggelig service. Kult sted. Eneste grunnen til at det ikke ble Excellent, var på grunn av at de glemte å servere oss brød med hvitløksmør da vi kom. Og at det tok litt tid fra biffen kom på bordet til tilbehøret kom. Håper det går bedre neste gang, for kommer garantert tilbake. Er helt klart en av Oslos beste biff restauranter... kanskje den beste!

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, Stig E

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personalet som viste glede over jobben sin, og ga det lille ekstra. Maten var utsøkt, og vi vil definitivt besøke KöD igjen neste gang vi er i Oslo! Har du lyst å prøve en skikkelig wagyu biff, skal du ikke lenger enn KöD Oslo

2  Takk, alexandernygard
Anmeldt 29. juli 2020

God service, blide og hyggelige servitører. Nydelig mat.
Dette stedet anbefales og vi kommer tilbake.

1  Takk, U4755LJveronicaa
Anmeldt 28. juli 2020

Møtte opp 20 minutt før vi hadde reservert i håp om å kunne starte tidligere. Etter å ha ventet i baren i 5 minutter fikk vi bordet. Vi fikk den beste biffen jeg noen gang har smakt. Hadde standard fries, og sopp som tilbehør. Friesen var ok+, og soppen var fantastisk. Vi hadde også grillet laks som var helt perfekt. Servitøren var jevnlig innom for å sjekke at alt var i orden og om vi ville ha mer.
Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Oslo.

2  Takk, trondivaro
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk og eksklusiv mat, veldig hyggelig stemning og profesjonell personal. Må oppleves!! Jeg kommer tilbake om ikke så lenge:)

2  Takk, 449draganah

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!