“Utmerket”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 8. september 2020

Nydelig mat, god service og stilig lokale. Det var relativt dyrt, men for en slik opplevelse er det verdt det. Jeg kommer gjerne igjen.

3  Takk, wanderlust_nor

Anmeldt 8. september 2020

Fantastisk god mat. Kvalitet på alt. Knallbra service og god stemning (musikk og atmosfære) Freshe lokaler (og toaletter).

1  Takk, W1693XEroberth
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, vi bestilte selskapsmeny hvor vi fikk mye for pengene! Gode drinker og god vin! Servicen var super, servitørene var aldri langt unna.

3  Takk, Frustine
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

En nydelig smaksopplevelse med fantastisk service og unike smaker. Alt i alt en utrolig fin kveld. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, tirilconstansed
Anmeldt 1. september 2020

Veldig god mat, men aller best var den smilende, humoristiske og hyggelige servicen fra vår kelner. Han var oppmerksom, glad og fornøyd.
Fantastisk ansatt som gjorde kvelden veldig hyggelig!

3  Takk, IvarM787

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!