“Biff med stor B”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vårt andre besøk her. Veldig god biff og hyggelig betjening. Ble starstruck da Jack Hermanson satt å spiste ved siden av oss. Vi spiste ribeye fra Uruguay og indrefilet fra Norge.

Takk, villagarndiosa

Anmeldt 14. juli 2021

KØD var en våre favoritt restaurant flr corona tiden. Leverte alltid god service og god&mør biff.
Var innom der etter corona i år/juli, ingenting å kommentere på side-dish men biffen (medium) var ikke like god&mør som vi fikk det før. Føler at kvaliteten på biffen har blitt dårligere/eller de har byttet ny leverandør.

Takk, JiaYongH1
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig på KöD Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hej Jia,

Jeg beklager det sene svar på din anmeldelse her.

Jeg vil meget gerne høre fra dig på info@restaurantkoed.no med dato/navn for jeres besøg, så vil jeg følge op på din anmeldelse.

Med venlig hilsen,
Nikolaj, KöD Oslo

Anmeldt 11. juli 2021

For et sted! Vi ble godt tatt imot, og servicen var utrolig bra! Kjøttet smeltet på tungen, og vi hadde en fantastisk opplevelse! Vi kommer tilbake!

Takk, ElineEHenriksen
Anmeldt 6. juli 2021

Veldig hyggelig lokale og ble møtt av en veldig hyggelig servitør som gjorde en flott jobb men og ønske velkommen og presentere meny men vinabefaling,

Restauranten var etter mitt syn 3/4 full.

Bestillingen ble tatt raskt og effektivt og maten kom etter 15-20 minutter. Men her var retten rett og slett skuffende. Kjøttet var saftig men for mye stekt og grått og tilbehøret, Steak fries var ekstremt tørre og overstekt. Sausen som var en signatur-saus var smakløs. Man må forvente en helt annen klasse for denne prisen.
Maten var på ingen måte dårlig men bar preg av smakløshet og overstekt.

Måltidet ble avsluttet uten dessert fordi temperaturen i lokalet var uutholdelig og sannsynligvis nærmere 28-30 grader. Det ble bestemt derfor å ikke sende maten tilbake.

Dyrt med tanke på at alt tilbehør må bestilles som ekstra. Kun saus er inkludert.

Dette svarte ikke til forventningene og jeg kunne fått bedre biff-middag mange andre plasser. Desverre!

Takk, Knut Erik T

Hej Knut Erik T.

Jeg beklager det sene svar på din anmeldelse her.

Med venlig hilsen,
Nikolaj, KöD Oslo

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Super bra service og veldig god mat. Hyggelige servitør og vi ble godt i varetatt. Atmosfæren var bra. Vi var der litt tidlig men stemningen var på TOP fra start til slutt.

Takk, Sunisa M

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!