“Ypperlig.”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 8. august 2021

Dette er en restaurant jeg er glad jeg besøkte. Maten var svært god, og servicen var av høyeste orden. Atmosfærem, drikkene og alt annet var også mye bedre enn forventet. Vi sees igjen!

Takk, NoahSorli

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smaker, god vinanbefaling. Biffen var for godt stekt. Kunne vært en 5’er om biffen var perfekt. Godt tilbehør, kunne vært mer å velge mellom. God atmosfære og hyggelig servitør. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Ambassador109167
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som gikk for cote de kød medium stekt. Nydelig mat og sideordnes. Mye mat når man bestiller 700 g rent kjøtt.
Litt mye støy i lokalet men ikke at det trekker ned. God service. Anbefales

Takk, 403eirikk
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vårt andre besøk her. Veldig god biff og hyggelig betjening. Ble starstruck da Jack Hermanson satt å spiste ved siden av oss. Vi spiste ribeye fra Uruguay og indrefilet fra Norge.

Takk, villagarndiosa
Anmeldt 14. juli 2021

KØD var en våre favoritt restaurant flr corona tiden. Leverte alltid god service og god&mør biff.
Var innom der etter corona i år/juli, ingenting å kommentere på side-dish men biffen (medium) var ikke like god&mør som vi fikk det før. Føler at kvaliteten på biffen har blitt dårligere/eller de har byttet ny leverandør.

Takk, JiaYongH1
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig på KöD Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hej Jia,

Jeg beklager det sene svar på din anmeldelse her.

Jeg vil meget gerne høre fra dig på info@restaurantkoed.no med dato/navn for jeres besøg, så vil jeg følge op på din anmeldelse.

Med venlig hilsen,
Nikolaj, KöD Oslo

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!