“Virkelig god service, nydelig mat”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Nydelig biff og godt tilbehør. Veldig god service her. Trivelige lokaler. God drink til dessert. Anbefaler virkelig denne!

Takk, monikao493

Anmeldt 11. august 2021

Skikkelig bra service, hyggelig personalet og god mat! Kommer til å stikke innom neste gang jeg er i Oslo:)

Takk, T7885HFemmas
Anmeldt 8. august 2021

Dette er en restaurant jeg er glad jeg besøkte. Maten var svært god, og servicen var av høyeste orden. Atmosfærem, drikkene og alt annet var også mye bedre enn forventet. Vi sees igjen!

Takk, NoahSorli
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smaker, god vinanbefaling. Biffen var for godt stekt. Kunne vært en 5’er om biffen var perfekt. Godt tilbehør, kunne vært mer å velge mellom. God atmosfære og hyggelig servitør. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Ambassador109167
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som gikk for cote de kød medium stekt. Nydelig mat og sideordnes. Mye mat når man bestiller 700 g rent kjøtt.
Litt mye støy i lokalet men ikke at det trekker ned. God service. Anbefales

Takk, 403eirikk

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!