“Anbefales på det varmeste”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi var to par som rett og slett ville ha et godt måltid, og Köd leverte på alle punkter.

Vi hadde bestilt bord og ble møtt av en meget hyggelig og høflig dansk hovmester som fulgte oss til bordet og forklarte oss konseptet med QR-kode for å se meny osv. Han tok drikkebestillingen og kom med husets anbefalte vin, som forøvrig var meget god.

En annen hyggelig kelner tok bestillingen vår og passet hele tiden på oss.

Vi droppet forrett, men tok en "snacks-sak" med litt diverse småretter. Grei start før hovedretten, Chateaubriand. Dette er trolig den beste biffen jeg noensinne har spist i Norge. Smakfull, mør og perfekt krydret. Vi fikk også servert husets 3 sauser som også var kjempegode.

Vi tok en flaske vin til av samme merke og en pai tol dessert som også var veldig god..

Om jeg MÅ sette fingeren på noe har jeg 3 punkter.
- Vinflaske #2 var litt vel kald
- Béarnaisesausen var et snev tam
- Vi hadde bordet i 2½ time.... Kelneren begynte å påminne oss om dette når vi hadde nesten en time igjen. Og da desserten var ferdig ble vi påminnet om at vi hadde dårlig tid (30 min!) Og spurte om vi kunne gjøre opp... Jeg håper at de hadde blingset på når vi kom.... for hvis ikke er det i overkant tidlig å mase...

Normalt sett ville jeg ha trukket et poeng for dette, men naten var så god at det veier opp for masingen

Takk, YALLAMANN

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Nydelig biff og godt tilbehør. Veldig god service her. Trivelige lokaler. God drink til dessert. Anbefaler virkelig denne!

Takk, monikao493
Anmeldt 11. august 2021

Skikkelig bra service, hyggelig personalet og god mat! Kommer til å stikke innom neste gang jeg er i Oslo:)

Takk, T7885HFemmas
Anmeldt 8. august 2021

Dette er en restaurant jeg er glad jeg besøkte. Maten var svært god, og servicen var av høyeste orden. Atmosfærem, drikkene og alt annet var også mye bedre enn forventet. Vi sees igjen!

Takk, NoahSorli
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smaker, god vinanbefaling. Biffen var for godt stekt. Kunne vært en 5’er om biffen var perfekt. Godt tilbehør, kunne vært mer å velge mellom. God atmosfære og hyggelig servitør. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Ambassador109167

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!