“Oslo’s beste matopplevelse?”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk service og utmerket mat. Dette er en av de beste restaurantopplevelsene jeg noen gant hat opplevd. Fantastisk kjøtt.

Takk, Espen G

Anmeldt 4. september 2021

Fantastisk service og veldig flott restaurant . Fin pris på maten og meget gode drinker.
Meget godt kjøtt og en bearnaise som man kan bade i. Helt topp!!

Takk, ingeborgg599
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Fikk en amerikansk biff som var helt ok. Bestilte bearnaise saus den var kald (under kroppstemperatur) ba om ny, den var kald, ba om ny den var kald og fikk forklart at den ikke ble varmere for da skilte den seg. Bearnaise skiller seg ved 60 grader....
Å kalle seg KØD og ikke kunne lage bearnaise er flaut.
Skal aldri tilbake.

1  Takk, frithjofl
Anmeldt 28. august 2021

Helt fantastisk opplevelse! Fikk først en veldig god kvinnelig servitør (som forøvrig ligner på Julie Bergan) som gjorde starten på opplevelsen særdeles god! Fantastisk vin og utsøkt kjøtt. Etter måltidet fikk vi en ny mannlig servitør som kun hadde to uker erfaring hos KöD! Han brillierte med sine stableferdigheter, top notch Alt i alt perfekt, vi kommer tilbake:)

1  Takk, kinemarie1111
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, fin service men mangler det lille ekstra. Fikk lunken kaffe og bernaisesausen var premade. Superfint lokale

Takk, Caspariz

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!