“Perfekt biff”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk. Vår venn, som var med oss, sier dette var ett av de beste måltid han noen gang har spist. Perfekt stekt biff til alle fire.
Servitører som sto på, i en fullsatt restaurant. Høyt prisnivå, men ok her.

1  Takk, gkh58

Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant med profesjonell stab som virkelig gjør sitt ytterste for å gi deg en god opplevelse. Vi bestilte chateaubriand, og fikk servert biff av ypperste kvalitet som var perfekt tilberedt!

Ikke spesielt rimelig å spise her, men vi var enige om at totalopplevelsen var verdt prisen!

Takk, danvidarj
Anmeldt 5. oktober 2021 via mobile enheter

Mat var god med service var dessverre meget dårlig. Servitør viste knapp nok at de hadde biff på menyen, og maten var litt kald.

1  Takk, Compass48486946456
Anmeldt 30. september 2021

Vi hadde en fantastisk fin opplevelse i flott lokaler med nyyddelig mat og super service! Hele gjengen var kjempefornøyd og vi kommer garantert tilbake, anbefales!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, GunnarHide
Anmeldt 23. september 2021

Har hatt to like gode opplevelser på dette stedet. Gode forretter, fantastiske hovedretter med kjøtt av ytterste kvalitet. De serverer veldig gode viner til rettene, og servicen er upåklagelig. Kommer absolutt tilbake hit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 739alexanderh

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!