“En gastronomisk matopplevelse!”
Anmeldelse av KöD Oslo

KöD Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: KöD er både navnet og temaet for våre fire restauranter som ligger sentralt i Århus, Købehavn og Oslo. Konseptet er enkelt: Perfekte tilberedte biffer med godt tilbehør, nøye utvalgte viner av god kvalitet og sist, men ikke minst; en stemning som gir deg lyst til å komme tilbake.
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Fra vi kom til vi dro ble vi svært bra ivaretatt. Vi fikk detaljert informasjon om mat og drikke. Og mest av alt var maten utsøkt og smakfull. Førsteklasses råvarer. Til forrett valgte vi østers og ribeye taco (hjemmelaget tacoskjell). Til hovedrett valgte vi Kød explorer (for 2 personer) som bestod av indrefilet fra Norge, ribeye fra Uruguay og waguyu fra Japan. Som tilbehør hadde vi fløtegratinerte poteter, bearnaise (hjemmelaget) og signatursaus (av bl.a. portvin) Hit kommer vi garantert tilbake. Anbefales på det aller sterkeste for alle biffelskere!!!

Takk, 918ThomasS

Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk. Vår venn, som var med oss, sier dette var ett av de beste måltid han noen gang har spist. Perfekt stekt biff til alle fire.
Servitører som sto på, i en fullsatt restaurant. Høyt prisnivå, men ok her.

1  Takk, gkh58
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant med profesjonell stab som virkelig gjør sitt ytterste for å gi deg en god opplevelse. Vi bestilte chateaubriand, og fikk servert biff av ypperste kvalitet som var perfekt tilberedt!

Ikke spesielt rimelig å spise her, men vi var enige om at totalopplevelsen var verdt prisen!

Takk, danvidarj
Anmeldt 5. oktober 2021 via mobile enheter

Mat var god med service var dessverre meget dårlig. Servitør viste knapp nok at de hadde biff på menyen, og maten var litt kald.

1  Takk, Compass48486946456
Anmeldt 30. september 2021

Vi hadde en fantastisk fin opplevelse i flott lokaler med nyyddelig mat og super service! Hele gjengen var kjempefornøyd og vi kommer garantert tilbake, anbefales!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, GunnarHide

Reisende som så på KöD Oslo, så også på

Har du vært i KöD Oslo? Del dine erfaringer!