“Syrisk mat”
Anmeldelse av Oslo Street Food

Oslo Street Food
Vurdert som nr. 7 av 72 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 2. september 2019

Nytt sted for meg. Mat fra mange steder i verden. Spennende med noe nytt. Prøvde meg på syrisk mat. Virket litt tamt før jeg skjønte at jeg måtte blande maten litt med den sterkere dressingen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, steinolavr

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Ligger sentralt plassert i Oslo sentrum. Her finnes mange små utsalgssteder med forskjellig mat. Noe for enhver smak. Mye sitteplasser inne og ute.

Takk, osonder
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Var innom for lunsj en hverdag.
Kyllingen hos Peppern (indisk) er det tørreste kjøttet jeg noensinne har opplevd! Trodde ikke det var mulig å lage noe så tørt. Nanbrødet var også tørt.
Prøvde så Duck it, en spicy burger. Noe tørt kjøtt og lite smak.
Kommer nok ikke til å løpe ned dørene her.

Takk, Fjords_n_Fjells
KarinLynnB, Manager på Oslo Street Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 dager siden

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre om din negative opplevelse hos oss. Vi tar med disse tilbakemeldingene til restaurantene det gjelder, og håper vi får sjangsen til å rette opp i denne opplevelsen ved fremtidig besøk :)

Anmeldt 22. august 2019

Dette et det perfekte stedet å dra til, enten man skal ut med venner, eller et raskt måltid etter jobb. Ikke noe annet sted er jeg så ofte, har vært her 8 ganger siden dr åpnet! Masse forskjellig å velge mellom, og til en relativt billig penge. Stort sett rask servering (kan være kø på travle dager) og passe store porsjoner. Og det fine er at alle i følget kan få akkurat det de vil!
Litt lite at de bare har 2 steder som selger drikke. Og så håper jeg ikke de faller for fristelsen til å skru opp prisene!

Takk, PMA73
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott sted som blir min nye favorittplass å spise. Flotte lokaler - tidligere Oslo bad hvor flere sitteplasser er i «bassenget». Mye god mat. Rakk ikke å smake å alt, gleder meg til neste besøk.

Takk, 318elisabethh

Reisende som så på Oslo Street Food, så også på

Har du vært i Oslo Street Food? Del dine erfaringer!