“Høy kvalitet ”
Anmeldelse av Oslo Street Food

Oslo Street Food
Vurdert som nr. 6 av 66 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på tre stykk som spiste mat her en fredagskveld. Genialt at man kan bestille via telefonen, det fungerte veldig bra. Vi kjøpte mat fra forskjellige boder og alle tre var svært fornøyd.

1  Takk, Rikke12345678
Departure06802787244, Daglig leder på Oslo Street Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2020

Så hyggelig at dere var svært fornøyde med besøket hos oss! Takk for at dere kom, og at dere deler tok dere tid til å dele opplevelsen.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kult konsept med mat fra over hele verden. Her finner alle noe man liker. Lett å bestille via telefonen, og maten var ferdig raskt. God stemning og folksomt.

1  Takk, hilda76

Så hyggelig at du likte besøket ditt hos oss! Takk for at du kom, og at du tok deg tid til å dele opplevelsen din.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Tredje eller fjerde turen hit, og mer ålreit nå ettersom det er mer kontrollert hvor mange som er inne. Fungerte greit å bestille mat via telefon. Spiste på Kain, som kan anbefales. Virkelig god asiatisk mat

2  Takk, HavardHa

Så hyggelig at du trives og kommer tilbake til oss! Takk for at du er en stamgjest og at du tar deg tid til å dele opplevelsen din.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kult sted, men ikke kjøp fra boden til Tacos Tacos! Kald og tørr mat og virkelig ikke godt i det hele tatt!

1  Takk, 105siljeb

Takk for at du deler opplevelsen sin! vi setter pris på ærlige tilbakemeldinger.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mye deilig mat fra alle verdens hjørner .. god stemning og masse godt å nyte .. her er det mat og ikke minst drikke for alle . Mye folk så ta deg god tid . Enkelt å bestille via mobil .

1  Takk, johnmV7661VH

Takk for at du likte ditt besøk hoss oss! Takk for at du kom, og at du tok deg tid til å dele din opplevelse.

Reisende som så på Oslo Street Food, så også på

Har du vært i Oslo Street Food? Del dine erfaringer!