“Styr unna”
Anmeldelse av Oslo Street Food

Oslo Street Food
Vurdert som nr. 8 av 77 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 30. juli 2021

Hadde hørt mye positivt om Oslo Street food, men besøket ble en enorm skuffelse. Støyete og dårlig mat. Bestilte empanadas fra en "argentinsk" bod og en kyllingburger med curly fries. Begge bar tydelig preg av mangel på lidenskap for mat. Smakløst. Det som var av smak imponerte IKKE. Ta deg en statoilburger i stedet.
Hit kommer vi ikke tilbake.

Takk, SimenSolvang

Anmeldt 28. juli 2021

Smakløs indisk mat, terningkast 1, bestilte to forskjellige sorter, den ene måtte vi vente på veeeeldig lenge

Takk, X7801TXmartag
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kult konsept og mye bra mat. Covid-vennlig. Rettene vi kjøpte var alle bra, men det var litt små porsjoner? Kun Sprite Light som brus-alternativ var litt rart? Appen Ordr er genial, men den knappen for bekreftelse MÅ fikses.

Takk, Jørn A
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Beliggende sentralt ved Youngstorget.
Likte ikke oppsynet og holdningen til vakta ved innslipp. Herlig gresk mat, som vi spiste. God drikke og, for all del. Veldig mange kjøkkentypernpgb tilbydere å velge blant.

Takk, StianTRD
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Endelig et sted med mye og by på. Vet at det har vært her en stund, men endelig fikk vi tid til og dra dit. Vi valgte gresk denne gangen, men helt klart noe annet ved neste besøk.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Jan Tore E
Oslo Street Food, Markedsføring på Oslo Street Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2021

Så hyggelig at dere likte besøket og at dere endelig fikk tid til et besøk. Takk for at dere kom, og at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Gleder oss allerede til deres neste besøk!

Reisende som så på Oslo Street Food, så også på

Har du vært i Oslo Street Food? Del dine erfaringer!