“Fantastisk mat opplevelse”
Anmeldelse av Oslo Street Food

Oslo Street Food
Vurdert som nr. 9 av 78 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Var der 2 ganger i løpet av 14 dagers tid.
Første gangen var sent på ettermiddagen.
Veldig mye folk og bra stemning.
2 gang var jeg der ved åpning.
Bestillte alt med qr koden.
Bestillte øl og brus i baren, gikk meget fort å få melding at den var klar.
Maten gikk å veldig fort egentlig med tanken at det var fullt hus den ene gangen.
Bestillte følgende retter

Arepa with Chicharron med aji fra Colombia
En meget god rett.

Steamed dumplings fra Asia
Meget god den å.

Beef Tapsilog fra Phillipinene
Meget god rett det å.

Alt i alt meget fornøyd med begge besøkene.

Å en ting Du bør ikke være redd for andre mennesker når du er der.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ketil J

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Gøyalt konsept, mye å velge mellom og som oftest gode opplevelser hos de ulike restaurantene. Varierende kvalitet, men gjennomført stemning. Lettvinn bestilling, ok utvalg. Kunne variert mer. Delvis bråkete.

Takk, emmgran
Anmeldt 30. juli 2021

Hadde hørt mye positivt om Oslo Street food, men besøket ble en enorm skuffelse. Støyete og dårlig mat. Bestilte empanadas fra en "argentinsk" bod og en kyllingburger med curly fries. Begge bar tydelig preg av mangel på lidenskap for mat. Smakløst. Det som var av smak imponerte IKKE. Ta deg en statoilburger i stedet.
Hit kommer vi ikke tilbake.

Takk, SimenSolvang
Anmeldt 28. juli 2021

Smakløs indisk mat, terningkast 1, bestilte to forskjellige sorter, den ene måtte vi vente på veeeeldig lenge

Takk, X7801TXmartag
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kult konsept og mye bra mat. Covid-vennlig. Rettene vi kjøpte var alle bra, men det var litt små porsjoner? Kun Sprite Light som brus-alternativ var litt rart? Appen Ordr er genial, men den knappen for bekreftelse MÅ fikses.

Takk, Jørn A

Reisende som så på Oslo Street Food, så også på

Har du vært i Oslo Street Food? Del dine erfaringer!