“Michelin standard”
Anmeldelse av Norda

Norda
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hjertet av urbane Oslo ønsker vi deg velkommen til en hyggelig opplevelse i vår restaurant i 13.etasje av Clarion Hotel The Hub. Vi tilbyr lokale retter med inspirasjon og teknikker fra Amerika, kvalitetsråvarer fra lokale leverandører og kanskje den fineste utsikten over vår favorittby, Oslo. Med byens største takhage, GrowHub, har grønnsakene og urtene på tallerkenen din, når sesongen tillater det, kun reist noen få etasjer. Ureist mat, liker vi å kalle det. Vi sees på Norda!
Anmeldt 6. august 2021

Hadde et utsøkt måltid bestående av en 3 retters meny. Flott service og himmelsk matopplevelse. Timingen mellom rettene var perfekt. De leverer til Michelin standard. Her skal vi tilbake.

Takk, Wiggo64
Caroline S, F&B booking coordinator på Norda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2022

Kjære Wiggo64.

Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Det gleder oss veldig å høre at dere hadde en så fin kveld hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake - og vi gleder oss til å ta dere imot igjen.

Mvh Caroline

Anmeldt 30. mai 2021

Restauranten har flott utsikt over Oslo fra 13 etg. på hotell Clarion The Hub.
Vi besøkte restauranten både fredag og lørdag kveld, og hadde selvsagt forskjellige retter begge kveldene. Terningkast 6 begge kvelder både for mat og ansatte. Maten hadde nydelig komposisjon og smak. Servitører og hovmester var meget hyggelige, og de var med å gi kvelden gode opplevelser. Dette var første dager de hadde åpent etter nedstengning i Oslo pga pandemien. Restauranten hadde stor fokus på smittevern og alle gjester måtte ha munnbind, når en gikk til eller fra bordet. Denne restauranten besøker vi igjen! Meget praktisk å kombinere restaurantbesøk med å bo på hotellet Clarion The Hub, for da er det bare å ta elevator opp til 13 etg. Hotellet er beste hotell i Oslo.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, HelgeA55
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Altså, nå har vi bare spist forretten her men er allerede i gang med å skrive forordet til denne anmeldelsen. Utroliiiig god mat! Vi har vært på Michelin resturant tidligere og dette minner oss om Michelin standardens! God atmosfære, koselig og hyggelig betjening! Perfekt!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, slaekke
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig service personalet, drikke og maten kom til tiden. Men her sviktet kokken veldig på maten. Spiste en 3-retters, forretten var kamskjell - nytt for meg med kaldt kamskjell på denne måten, litt for kald for at man skulle ha noe glede av smaken. Tilbehøret var vel heller ikke noe opptur.
Hovedretten var kylling, servert med søtpotet og gulrot pure, rødvinssjy og bønner. Manglet mye smak. Kjedelig søndagsmiddag.
Dessert var en sorbet, med en krem. Her var det bare en smak og alt karamellen satte seg bare i tennene. Så til å være en kokkens anbefaling, bør den være bedre satt sammen og være en bedre satt sammen meny og med fokus på bedre smak.

Men alt i alt hyggelig opplevelse. Er søndagsmiddag mett men gleder meg til Mammas søndagsmiddag i morgen på smak.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 520carolinee
Anmeldt 17. august 2020

Norda ligger fantastisk til på byens tak og har en kort, men grei meny. Vi delte en forrett og valgte vegetar og fisk til hovedrett, og fikk et godt vinvalg til av vår Italienske kvinnelige kelner. Vi koste oss og kommer igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, olejohsh
Nordaoslo, Manager på Norda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Hei Ole-Johns. H! Tusen takk for din tilbakemelding, jeg er så glad for å høre at du hadde en fin kveld hos oss! Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Norda, så også på

Har du vært i Norda? Del dine erfaringer!