“Flott lokalet, flott utsikt, elendig mat.”
Anmeldelse av Norda

Norda
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I hjertet av urbane Oslo ønsker vi deg velkommen til en hyggelig opplevelse i vår restaurant i 13.etasje av Clarion Hotel The Hub. Vi tilbyr lokale retter med inspirasjon og teknikker fra Amerika, kvalitetsråvarer fra lokale leverandører og kanskje den fineste utsikten over vår favorittby, Oslo. Med byens største takhage, GrowHub, har grønnsakene og urtene på tallerkenen din, når sesongen tillater det, kun reist noen få etasjer. Ureist mat, liker vi å kalle det. Vi sees på Norda!
Anmeldt 23. september 2021

Vi bodde på Clarion The Hub, og i den forbindelse bestemte oss å spise på resturanten som var på hotellets 13 etg, altså Norda. Vi ble tatt godt imot med en gang, lokalet var fint, fikk fin plass med vinduet og nydelig utsikt. Alt låg ann til ett godt besøk, men det gode inntrykket stoppet dessverre her. Vi bestilte burger og lam, samt noe tilbehør. Burgeren såg ikke appetittelig ut, det såg ut som brødet og burgeren hadde vært presset i en toaster maskin, den såg nesten flatpakket ut. Kantene på kjøttet var svidd, noe som også lagde svi smak, mens midten var såg nesten understekt ut. Burger brødet var også tørt, og hardt noen steder. Det ble bestilt french fries til, og når en betaler 99 kr for french fries, foventer en mer enn en porsjon på størrelse med en dip skål, den var også kald ved ankomst.

Lamme retten såg appetittelig ut når den kom, men også her var det bare to små stykker. Og igjen, når en betaler en god sum, og en får en liten porsjon, så forventer at det måltidet skal være pakket med smak som gjør opp for prisen. Men neida, her var kjøttet seigt, og en måtte jobbe for å komme seg gjennom det.
Vi ble heller aldri spurt hvordan maten smakte, og å få kontakt med kelnerne var heller ikke lett.

Utrolig kjipt at det startet så bra, og endte så dårlig.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Lars Erik R
Caroline S, F&B booking coordinator på Norda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2022

Kjære Lars Erik R.

Først vil jeg beklage for en alt for sen tilbakemelding.-

Så vil jeg takke deg, for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er utrolig trist å høre at din opplevelse av Norda endte slik. Det er overhode ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve Norda.
Skal ta dette videre med resten av team Norda, slik at vi tar lærdom av dette - slik at vi blir bedre.

Håper du kan gi oss en ny sjanse, til å gi dere en bedre opplevelse, slik den skal være!

Dere er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Dårlig matopplevelse, og servicen var like dårlig. Bestilte femretters med vinpakke. Første rett var ekstremt salt. Rett nummer to var veldig god. Rett nummer tre blir servert før vi har fått nye tallerkener, og før vi har fått servert vinen. Vi må vente 10 min før vi får nye tallerkener og riktig vin. Retten har da blitt kald før vi kan spise den. Rett nummer 4 er en ihjelstekt tomahawk steak, som skjæres opp ved bordet. Servitøren sliter med å skjære gjennom kjøttet. Vi merker med en gang at kjøttet er knusktørt og ødelagt. Ved flere anledninger måtte vi spørre om vin, tallerken, bestikk og vann selv. Ingenting var klart. Vi fikk ikke kontakt med personalet. Vi måtte reise oss fra bordet og gå til personalet for å få kontakt. Hovmesteren fikk vi kontakt med når han tilfeldigvis gikk forbi bordet vårt, og vi må rope/fysisk få kontakt. Han var enig i at kjøttet var tørt, og tilbyr ny rett, og dessert på huset. Han lover å komme med dessertmeny, slik at vi kan bestemme oss om vi ønsker dette. Vi så aldri noe mer til hovmesteren som unngikk å snakke med oss etter vår klage. Vi klagde på regningen flere ganger før vi ble enige. En utrolig dårlig opplevelse, og trist å se at lederen ikke tar noe ansvar og unnviker hele situasjonen.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Explorer17763924782

Kjære Explorer17763924782,

Først vil jeg beklage for en alt for sen tilbakemelding.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Må innrømme og si at det er utrolig trist å høre, at din opplevelse av Norda ble slik. Det er overhode ikke slik vi ønsker at våre gjesters opplevelser skal være. Vi tar din tilbakemelding veldig seriøst - og jeg skal ta dette videre til resten av team Norda.

Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, og håper vi får muligheten til å gi deg en bedre opplevelse.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært med på en gastronomisk reise i gourmet mat med Eric som kokk og Christoffer som vinsommelier og veileder. Vi gir dere terningkast seks !
F A N T A S T I S K !!!!! Topp service , beliggenhet og servering .
Tusen ,tusen takk !
Mvh Janicke&Frode

Takk, Frogsy

Kjære Janicke og Frode

Tusen takk for deres flotte tilbakemelding - det gleder oss å høre at dere hadde en fantastisk reise i lag med oss. Håper dere kommer og besøker oss igjen, og blir med på en ny gastronomisk reise.

Anmeldt 6. august 2021

Hadde et utsøkt måltid bestående av en 3 retters meny. Flott service og himmelsk matopplevelse. Timingen mellom rettene var perfekt. De leverer til Michelin standard. Her skal vi tilbake.

Takk, Wiggo64

Kjære Wiggo64.

Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Det gleder oss veldig å høre at dere hadde en så fin kveld hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake - og vi gleder oss til å ta dere imot igjen.

Anmeldt 30. mai 2021

Restauranten har flott utsikt over Oslo fra 13 etg. på hotell Clarion The Hub.
Vi besøkte restauranten både fredag og lørdag kveld, og hadde selvsagt forskjellige retter begge kveldene. Terningkast 6 begge kvelder både for mat og ansatte. Maten hadde nydelig komposisjon og smak. Servitører og hovmester var meget hyggelige, og de var med å gi kvelden gode opplevelser. Dette var første dager de hadde åpent etter nedstengning i Oslo pga pandemien. Restauranten hadde stor fokus på smittevern og alle gjester måtte ha munnbind, når en gikk til eller fra bordet. Denne restauranten besøker vi igjen! Meget praktisk å kombinere restaurantbesøk med å bo på hotellet Clarion The Hub, for da er det bare å ta elevator opp til 13 etg. Hotellet er beste hotell i Oslo.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, HelgeA55

Reisende som så på Norda, så også på

Har du vært i Norda? Del dine erfaringer!