“Fin restaurantopplevelsr”

Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2020

Vi hadde en fin restaurantopplevelse her, med hyggelig betjening og god mat. Barna fikk bestille mat som ikke var å finne på menyen, og det må sies å være god service - anbefales.

Takk, tomerikf2020

1923 av 77 anmeldelser

Anmeldt 20. juli 2020

Og det fortsatte.
Ventet i nesten 1 time på rett 2 av en 6 retters.
Ingen påfyll av drikke heller.
Vi måtte gå.
Stay away!

1  Takk, thomas_S3348KS
Anmeldt 20. juli 2020

Elendig service, fikk dårlig behandling av kvinnelig ansatt idet vi kom inn døra, burde fulgt magefølelsen og snudd der og da.

1  Takk, Tone0101
Anmeldt 21. juni 2020

Jeg hadde et utrolig koselig måltid med min familie. Vi bestilte buffé og det smakte utrolig godt. Mye forskjellig mat til en god pris. Desserten smakte også helt nydelig. De som jobbet der var kjempe hyggelige og flinke. Resturanten anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sophiestoebner
Anmeldt 8. mars 2020

Bookingen fungerte veldig bra for oss på en gruppe av ca 45 personer. Alle spiste buffet, med god variasjon. Litt kø når alle skulle steke kjøtt men det løste seg. Også litt forretter og suppe (litt tam smak)

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Steinar820
HonSanRestaurantOslo, General Manager på HonSan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei Steinar,

tusen takk for din konstruktive tilbakemelding, prøv gjerne chiliolje+soyasaus til våre foretter ved neste besøk

Håper vi sees igjen!

Reisende som så på HonSan, så også på

Har du vært i HonSan? Del dine erfaringer!