“Helt ok”

HonSan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Maten vi fikk var god. Litt trangt/uheldig plassert buffet kø (smittevern, støy). Tok lang tid før servitøren kom til bordet, men var blid og hyggelig.

1  Takk, Kifi2014

Anmeldt 27. juli 2021

Denne restauranten har en utrolig god Asiatisk mat. Du velger det du vil spise av grønnsaker og kjøtt så står det en kokk og steker maten mens du venter. Ris og sauser tar du på etterpå. Utvalget var overraskende bra. Her vil vi komme tilbake.

Takk, Marianne F
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, rimelig, trivelige ansatte og rask service. Vi storkosa oss der og kommer nok tilbake ved en senere anledning.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 944_rjang
Anmeldt 30. desember 2020

Først og fremst var porsjonene bittesmå og meget overpriset, skulle ønske jeg hadde tatt bilde for å vise men det var bokstavligtalt krise. Bestilte kyllingspyd hovedrett hvor det kom 2 små kyllingspyd, og en liten porsjon med ris. Den ene hadde så vidt kjøtt på seg og man kunne se spydpinnen. Når vi skulle betale, spurte jeg om det var mulig å få letsdeal rabatt på 2 av rettene ettersom når jeg ringte inn, fikk jeg beskjed om å la vær å kjøpe dealen på letsdeal appen og at vi heller kunne betale prisen på deal i kassa. Når jeg da spurte om dette når jeg skulle betale og henviste til telefonsamtalen, begynte servitøren å fortelle at dette ikke kunne la seg gjøres fordi retten vi fikk servert var større porsjonert enn hva den hadde vært hvis det var «letsdeal» dealen. Noe som sjokkerte ettersom rettene var ganske små å begynne med. For å ikke lage styr ut av dette sa jeg pent at det går helt fint og at jeg kunne bare betale originalsummen. Servitøren begynte da å heve stemmen og forklare oss igjen og igjen selv for at vi sa «det går fint, ikke stress med det» flere ganger. Til slutt måtte jeg be han roe seg ned fordi dette tiltrakk uønsket oppmerksomhet og vi hadde øyene til alle i restauranten på oss. Ekstremt ukomfortabel situasjon for 3 veninner som skulle feire bursdagen til en av oss. Senere ble vi tilbudt dessert, noe vi takket nei til men servitøren insisterte og sa «vil dere ikke ha, selv om dere alle tre kan få?» Ettersom den ene veninnen hadde bursdag sa jeg «hun har bursdag og kan gjerne ta noe, siden dere tilbyr dere». Vi antok selvsagt at han mente dette var på huset utifra hvordan han formulerte seg og siden han hadde vært vitne til elendige behandlingen vi fikk av den andre servitøren som jeg forteller lenger oppe i teksten. Vi så for oss at han skulle komme fort tilbake med en liten iskrem eller noe slags. Etter rundt 30min kom han med menyer til alle og det var da vi skjønte at måten han ordla seg på tidligere angående dessert, var kun for å få oss til å handle mer. Vi bestemte at kun bursdagsjenta skulle bestille dessert for å se hvordan de ville håndtere det, det er ikke uvanlig å få gratis dessert når gjesten har bursdag, jeg har selv flere årserfaring fra restaurant og hotell bransjen. Når vi skulle til og dra, skulle de selvsagt ha betalt for desserten. For å se deres reaksjon spurte vi om det var noe «bursdagsrabatt» for desserten med tanke på hvordan servitøren ordla seg og fikk oss til å tro dette skulle de stå for som en liten god gjerning. Svaret vi fikk var «jeg skal være grei så dere skal få det», da takka vi og tenkte de ville tilby seg det for å gjøre opp igjen for den forferdlige service fra tidligere, her tok vi feil, mannen bak disken fulgte kjapp opp setningen sin og sa «dere skal få 10% avslag på desserten fordi dere er pene jenter». Altså alt i alt, maten var det null standard på, bittesmå overprisa porsjoner, elendig service og ikke 1meters avstand mellom gjester. Det eneste positive med restauranten var deres gjestetoalett som var pent. Hadde ikke anbefalt min verste fiende til dette stedet engang, styr unna! Har gått 1 dag og vi er enda sjokkert over deres tidenes verste kundebehandling.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, 385khm
Anmeldt 8. oktober 2020

De påstår at maten er autentisk kinesisk og ikke spesielt tilpasset norske ganer. Jeg vet ikke om det stemmer, men maten var iallfall bedre og mer spennende enn mange andre kinesiske restauranter jeg har vært på. Litt små porsjoner vitner kanskje om at maten er tilpasset kinesiske mager også.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, Homrul

Reisende som så på HonSan, så også på

Har du vært i HonSan? Del dine erfaringer!