“Anbefales”

HonSan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

En sentralt plassert asiatisk restaurant i Oslo sentrum. En bra meny, og god service. Kan absolutt anbefales. En grei drikke meny.

Takk, 719tord

Anmeldt 8. august 2021

Vi måtte vente ganske lenge for å få bord, noe som ikke var veldig hensiktsmessig med tanke på at dette er i en smal gang der folk gikk inn og ut og det ble ikke tatt hensyn til smittevern.

Vi bestemte oss for mongolsk buffet, noe vi fort angret på. Maten var svidd, dynket i olje og uspiselig. Mannen som stekte maten brukte samme stekespade på rått og ferdig stekt kjøtt.

I tillegg hang det skilt flere steder at man måtte betale 100 kr om man ikke spiste opp. Noe som er en fantastisk idé med tanke på matsvinn, hadde bare maten vært spiselig.

Kommer ikke til å dra hit igjen.

Betjeningen var derimot veldig hyggelige.

1  Takk, leaariana
Anmeldt 4. august 2021

Her ble det for mye venting. Ventet først 20 min på drikke. Det gikk nesten 1 time før første rett ble servert, selv om vi hadde bestilt bord og forhåndsbestilt menyen. Lite oppmerksomme servitører ift oppfølging med servering.
Avtrekket fra buffet'en er ikke god nok, som gir mye mat/steke-lukt i lokalet.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Haugis
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Maten vi fikk var god. Litt trangt/uheldig plassert buffet kø (smittevern, støy). Tok lang tid før servitøren kom til bordet, men var blid og hyggelig.

1  Takk, Kifi2014
Anmeldt 27. juli 2021

Denne restauranten har en utrolig god Asiatisk mat. Du velger det du vil spise av grønnsaker og kjøtt så står det en kokk og steker maten mens du venter. Ris og sauser tar du på etterpå. Utvalget var overraskende bra. Her vil vi komme tilbake.

Takk, Marianne F

Reisende som så på HonSan, så også på

Har du vært i HonSan? Del dine erfaringer!