“Super Mat!!! Dra hit”

HonSan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Maten var utrolig god, veldig god service!
Det gikk fort fra jeg bestilte mat til jeg fikk den, og fikk alt jeg hadde bestilt.
Anbefaler veldig

Dato for besøk: september 2021
Takk, GoPlaces36871724966

1923 av 105 anmeldelser

Anmeldt 10. september 2021

Veldig god mat og SUPER service! Anbefaler på det sterkeste!

Hovmester er utrolig profesjonell og hyggelig!

Dato for besøk: september 2021
Takk, emiliehaugerudhem99
Anmeldt 30. august 2021

Kjøpte en 6 retter på Lets deal og var der på lørdag. Meget positiv opplevelse med veldig god mat. crispy chicken var favoritten, men til den prisen er jeg mer en fornøyd :-)

Takk, 558runarm
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

En sentralt plassert asiatisk restaurant i Oslo sentrum. En bra meny, og god service. Kan absolutt anbefales. En grei drikke meny.

Takk, 719tord
Anmeldt 8. august 2021

Vi måtte vente ganske lenge for å få bord, noe som ikke var veldig hensiktsmessig med tanke på at dette er i en smal gang der folk gikk inn og ut og det ble ikke tatt hensyn til smittevern.

Vi bestemte oss for mongolsk buffet, noe vi fort angret på. Maten var svidd, dynket i olje og uspiselig. Mannen som stekte maten brukte samme stekespade på rått og ferdig stekt kjøtt.

I tillegg hang det skilt flere steder at man måtte betale 100 kr om man ikke spiste opp. Noe som er en fantastisk idé med tanke på matsvinn, hadde bare maten vært spiselig.

Kommer ikke til å dra hit igjen.

Betjeningen var derimot veldig hyggelige.

1  Takk, leaariana

Reisende som så på HonSan, så også på

Har du vært i HonSan? Del dine erfaringer!