“Kommer tilbake”

HonSan
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Alltid god mat, vært her felte ganger og kommer gjerne igjen. God service. Spist både 4 rettes og buffé. Anbefaler begge.

Takk, 15jannev

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Maten var utrolig god, veldig god service!
Det gikk fort fra jeg bestilte mat til jeg fikk den, og fikk alt jeg hadde bestilt.
Anbefaler veldig

Takk, GoPlaces36871724966
Anmeldt 10. september 2021

Veldig god mat og SUPER service! Anbefaler på det sterkeste!

Hovmester er utrolig profesjonell og hyggelig!

Takk, emiliehaugerudhem99
Anmeldt 30. august 2021

Kjøpte en 6 retter på Lets deal og var der på lørdag. Meget positiv opplevelse med veldig god mat. crispy chicken var favoritten, men til den prisen er jeg mer en fornøyd :-)

Takk, 558runarm
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

En sentralt plassert asiatisk restaurant i Oslo sentrum. En bra meny, og god service. Kan absolutt anbefales. En grei drikke meny.

Takk, 719tord

Reisende som så på HonSan, så også på

Har du vært i HonSan? Del dine erfaringer!