“Hyggelig kveld🤗”

Atlas Brasserie
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. august 2021

Hadde en veldig hyggelig opplevelse på Atlas Restaurant nå i kveld.
Vi hadde både aperitiff, forrett, hovedrett og dessert- ypperlig mat og ikke minst god service av vår svenske kvinnelige servitør- all honnør til henne

Takk, 881brittr

Anmeldt 19. august 2021

Ok hotell-restaurant, men velger klart noe annet neste gang.

Forretten var veldig god (caprese salat). Hovedretten grillet entrecote var ok, blir litt enkelt med fries til. Hadde forventet litt mer ettersom hotellet har meget høy standard.

Takk, haakon_langtvedt
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

For en liten tid tilbake besøkte vi Brasseri Atlas for middag og noe godt i glasset. Ryktene fortalte at dette var en god restaurant med god atmosfære og god mat. Gjett om vi ble positivt overrasket. Maten sto til terningkast seks og servicen likeså. Vår servitør for kvelden Alexander ledet oss med stø hånd gjennom en kveld med nydelig mat og god drikke. Alltid tilstede og med et glimt i øyet.
Vi spiste kjøtt, og anbefaler alle om å prøve retten «a bronx tale « En kilo kjøtt tilbredt med kjærlighet og perfeksjon. Vi delte denne på tre, så det er mye mat.
Retten kommer med tidenes beste Mac and cheese. Med trøffel…. Yummi… og tilslutt rabarbrapai… oh My god…..

Brasseri Atlas ligger som en del av det flotte hotellet Amerikalinjen , og man føler virkelig at man er i Amerika. Baren som heter Pier 42 leverer noen cocktails som er magiske , og med noen bartendere som hører til verdenstoppen.

Jeg er stolt over at vi har et slikt hotel her i Oslo .

Gleder meg til å besøke både hotellet og restauranten igjen;)

K

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, mrkristian1970
Ørjan L, Daglig leder på Atlas Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hei mrkristian1970

Og tusen takk for at du tok deg tid til å dele en fantastisk tilbakemelding med oss!
Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin sommer, og hjertelig velkommen tilbake.
Mvh Team Atlas

Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Vi valgte å spise lunsj på dette brasseriet. Hyggelig betjening tok oss i mot. Passe utvalg av lunsjretter på menyen. Drikke og maten kom raskt på bordet. Avokadosandwich og hamburger smakte fortreffelig. Hyggelig atmosfære og sentral beliggenhet. Vi kommer hjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, VacationOslo
418_rjanl, Daglig leder på Atlas Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Hei VacationOslo

Tusen takk for hyggelig ord, og at du tok deg tid til å skrive en flott tilbakemelding her!

Alltid stas å levere gode gjesteopplevelser.

Håper vi ses snart igjen.

Mvh

Ørjan

Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Her er det populært å være og mye folk til tider. Det skjønner jeg godt når maten serveres! Jeg har satset på sjømat her flere ganger og er alltid fornøyd. Er du veldig sulten så prøv en T-bone steak for to personer. Det var et kjøttstykke av dimensjoner med en herlig grillsmak. Grillen virker det for øvrig som om kokkene trives med, det merkes også på burgeren som er saftig og god. Ostetallerkenen ga et spennende innblikk i norske, franske og italienske oster. Matchende drikkeanbefalinger fås av dyktige og effektive servitører som alltid setter en ekstra spiss på oppholdet.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, losalex2233

Hei losalex2233

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en slik hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Utrolig hyggelig å høre at du har besøkt oss flere ganger, og at dere har blitt tatt godt vare på.

På snarlig gjensyn.

Mvh

Ørjan

Reisende som så på Atlas Brasserie, så også på

Har du vært i Atlas Brasserie? Del dine erfaringer!