“Velsmakende i Retro omgivelser”
Anmeldelse av Hot Shop

Hot Shop
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av et hyggelig vertskap på hotshop denne augustkvelden. I rustikke omgivelser og mye retro innslag fremstår Hotshop som en urban og hip restaurant på Dælenenga. Maten var velsmakende og innovativ, pent anrettet og godt balanserte viner ble servert inntil. Vi var to gjester som hadde full smaksmeny og vinn meny pluss et par ekstra glass og betalte drøye fire tusen.

1  Takk, PST861

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kan ikke klage på servicen. Men maten var gjennomgående lik i smak og ingen aha-opplevelse. Kan ikke si at jeg gleder meg til å komme tilbake. Ingen meny, så man får ikke fulgt med på hva man spiser.

Takk, yenn134
Anmeldt 25. mai 2021

Føles litt som et klasserom, er absolutt positiv til åpent kjøkken, men ikke så åpent.
Lokalet har elendig akustikk, mye pga. det veldig åpne kjøkkenet.
Ingen meny, så du må lide deg gjennom servitørens presentasjon, ingen mulighet for selv å kunne følge med på hva man får servert. Vinpakken var kjedelig, stikkordet var naturvin, som ofte bare smaker så, som så. Men det viktigste er jo maten, det lille det er av den, alle rettene var latterlig små, manglet smak og mest av alt manglet riktig temperatur ved servering, til tross for at kjøkkenet bokstavelig talt var 2 meter unna.
Trenden med nordisk, kortreist mat, kombinert med minimalisme og spartansk bruk av salt og pepper, men desto mer fermentert ditt og datt er et blindspor om du spør meg. Kjedelig, lunken mat til ågerpriser. Servicen var sånn ca. på nivå med McDonalds.
Flere i følget gikk bort til løkka for en burger etter middag.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, C3739HJkimb
Anmeldt 6. november 2020 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og god mat. Denne restauranten kan absolutt anbefales. Veldig god mat, gode viner og flinke servitører.

Dato for besøk: november 2020
Takk, matogvinerfin
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og glimrende service, absolutt alle rettene var helt fantastiske, kan på det varmeste anbefales, og kommer tilbake, om vi får bord da:)

Glimrende musikk også.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Thomas P

Reisende som så på Hot Shop, så også på

Har du vært i Hot Shop? Del dine erfaringer!