“Terningkast 4”
Anmeldelse av Kolonihagen Frogner

Kolonihagen Frogner
Kjøkken: Fransk, Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Dårlig åpning på kvelden, da rommet vi ble plassert i var iskaldt. Flere satt med jakka på uten at personalet gjorde mine til å gjøre noe med problemet. Da vi ba om å få inn en ekstra ovn eller to kom de omsider med det. Da ble det imidlertid problemer med sikringen, slik at strømmen gikk flere ganger.
Vi fikk derfor første glass med drikke på huset.
Vi spiste en 5 retters meny, og maten var veldig god. Til en 5'er på terningen. Grei service, men vi måtte kommunisere på engelsk.
Greit å ha vært her, men dette fristet ikke til gjentakelse.
Totalt: terningkast 4.

Takk, thomashQ2750CY

Anmeldt 25. oktober 2018

Veldig koselig og innbydende sted på Frogner. Vi fikk raskt et hyggelig bord og service. Veldig begrenset utvalg for lunsj så vi tok en rett hver. Min kjære gikk for spisskål og den var hun svært godt fornøyd med. Jeg gikk for rugbrød med tilbehør. Det smakte også ganske godt. Skulle gjerne ønsket meg litt bedre smak på min lunsj, samt større utvalg i lunsjretter. Prisnivået var helt greit.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Dette var en skuffende opplevelse. After work event med bobler og street food. Det hele begynner med at alt må bestilles i baren, så tar du bongen til disken på kjøkkenet og må stå å vente på maten for å ta den med ut. To småretter var det eneste man kunne bestille, halvfabrikata. Svelene så i hvert fall ikke hjemmelaget ut, minimalt m fisk. Iskaldt ute i bakgården, ikke et IKEA pledd i sikte. Et glass champagne (billig sådan) kr. 165,- for et glass, knapt halvfullt. Ingen servitører i sikte, i gammeldags stil, ingen bestilling ved bordene. Dyrt for veldig lite mat og ingen service. Anbefales ikke.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 180hanned
Anmeldt 10. juni 2018

En intim koselig bakgårds restaurant, god forventet service, enkle men gjennomtenkte retter. Her kommer jeg tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, John H
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Kolonihagen serverer veldig god lunsj i trivelige lokaler, men til svært dyre priser. Lunsj-porsjonene er relativt små, og prisen er ikke forsvarlig. Men har du lyst til å oppleve et hyggelig nabolag i Oslo og være garantert en trivelig opplevelse, så er likevel Kolonihagen et veldig godt alternativ.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ingrid L

Reisende som så på Kolonihagen Frogner, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Kolonihagen Frogner? Del dine erfaringer!