“M”
Anmeldelse av Oslo Hakuna Matata

Oslo Hakuna Matata
Anmeldt 18. juni 2023

Kjempe godt, snille servitører fin opplevelse. Restauranten var veldig fin og koselig, litt musikk i bakgrunnen, og fikk Etiopia opplevelsen

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, Hafsa H

Anmeldt 4. februar 2023 via mobile enheter

En finn opplevelse 😊 vi var 6 stykker som spiste der fredag kveld, og alle var veldig fornøyde. Fantastisk mat og drikke, bra Afrikanske musikk og hyggelige lokaler. En av de beste restaurantene for å spise Injera. Vi kommer tilbake ved første anledning! + Etiopiske kaffen ++++

Anbefales

Dato for besøk: januar 2023
1  Takk, yosephc2023
Anmeldt 25. mai 2022 via mobile enheter

En helt fantastisk matopplevelse! Restauranten i seg selv er litt sliten, så her drar man nok mest for matopplevelsen - men det er det verdt. Menyen var litt vanskelig å forstå så vi endte med å stole på servitøren som sa at for oss tre skulle det holder med en rett med grønnsaker og en rett med kjøtt. Alt ble plassert på samme tallerken, og det holdt i massevis! Prisen var også ekstremt snill, kun 400 kr for mat til oss tre.

Det som gjør at det ikke blir full pott er et litt slitent lokale og at servitøren godt kunne ha forklart menyen litt mer i detalj for å øke opplevelsen enda mer:)

De hadde også en etiopisk øl på menyen som jeg gjerne ville prøve, men den hadde de ikke inne. Men det tror jeg er corona sin skyld, og ikke dem:)

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Ine S
Anmeldt 4. august 2020

Nydelig mat! Ikke et kjøkken jeg er kjent med så ble anbefalt å gå for Key wet! Anbefales på det varmeste! Kommer snart igjen:)

Dato for besøk: august 2020
Takk, 99anettej
Anmeldt 28. juni 2020

Maten var flott og det var servicen også. Noe av det beste jeg har smakt! Fremhever virkelig ethiopisk kultur

Dato for besøk: november 2019
Takk, Mimiii00

Reisende som så på Oslo Hakuna Matata, så også på

Har du vært i Oslo Hakuna Matata? Del dine erfaringer!