“Byens beste sushi”
Anmeldelse av RollSushi

RollSushi
Få mat levert
Anmeldt 29. juli 2020

Roll sushi serverer byens beste sushi syns ihvertfall jeg. De har hyggelige priser, nydelig sushi, delikat utseende og utrolig bra service. Anbefales på det absolutt varmeste. De har masse spennende på menyen,så prøv gjerne litt utenom det vanlige på deres meny også:-)

Takk, 646tuvaa

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Nydelig velsmakende sushi til supre priser. Ligger sentralt på Majorstuen og kan absolutt anbefales!

1  Takk, 537_ysteins
Anmeldt 29. juni 2020

Anbefaler virkelig familie pakkene de tilbyr! Alle bitene er skikkelig gode! Det er veldig mye for prisen og det er ingen andre steder i oslo som tilbyr lignende. Helt fantastisk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ElineNoelia
Anmeldt 15. mai 2020

Utrolig nydelig, fersk og smakfull sushi. Jeg verdsetter også de rimelige prisene og den flotte presentasjon. De tilbyr hyggelig service og er bestillingen min var kjapt klar for henting. Med sentral beliggenhet er den heller aldri langt unna :D

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Maura Constanze L
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Dette stedet er veldig bra på alt de gjør! God service og veldig god sushi! Har bestilt mat her mange ganger og er alltid fornøyd. Anbefales for sushi-elskere!

Dato for besøk: april 2020
Takk, 730siri

Reisende som så på RollSushi, så også på

Har du vært i RollSushi? Del dine erfaringer!