“God service god mat”
Anmeldelse av RollSushi

RollSushi
Anmeldt 29. august 2021

Jeg var her med noen venninner for å spise sushi. God mat, god service og gode priser. Anbefaler nr 13B

1  Takk, Y6620RThannahc

Anmeldt 21. februar 2021

Dro til Oslo for å feire bursdagen min, og bestilte sushi fra Roll´s sushi. Det er den beste sushien jeg noen gang har smakt! Bitene var store, og saftige. Det jeg bestilte var:
Happy family, Crispy Beef, Valentine meny, og Tokyo mango roll.

For dere som bor i Oslo, eller som bare er på besøk, bør virkelig dra innom Roll´s sushi! Er så utrolig fornøyd med både maten, og servicen. En perfekt bursdagsmiddag! Gleder meg masse til å spise der igjen til neste gang jeg er i Oslo :)

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, AnnaNybakk
Anmeldt 7. februar 2021

Jeg tar med med alle jeg kjenner hit, de lager den beste sushien i Oslo. Maten er alltid fersk, spenstige smaker og betjeningen gjør det de kan for å etterkomme dine ønsker. Anbefaler Tokyo Mango roll på det sterkeste. Jeg vil gjerne spise her hver dag, ikke bare to ganger per måned.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, O3801PCthomasj
Anmeldt 28. januar 2021

I dag bestilte jeg take away fra Roll Sushi Oslo, jeg bestilte Roll’s Happy Family C, Hong Kong Roll, og Duck Buns - en perfekt kombinasjon for meg som liker et godt og variert utvalg av mat. Det var ferske råvarer, og friske grønnsaker, god smak på alt, og store biter! Er så utrolig fornøyd med kvaliteten på maten, samt servicen! Veldig hyggelig og imøtekommende personal.

De har en kjempe fin beliggenhet, midt på Majorstuen! Jeg anbefaler virkelig alle til å dra innom Roll Sushi Oslo dersom du ønsker thaimat, eller sushi!

Jeg skal definitivt tilbake ☺️

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, rachelnybakk
Anmeldt 20. januar 2021

Har bestilt mat fra dette stedet flere ganger de siste månedene. Det har vært bra mat. I dag var det helt katastrofe. Mango rollen var druknet i saus og uspiselig. Bun med and og kylling var den kjedeligste og mest usmakelige bun jeg har smakt. Maten går i søpla og vi går tilbake til Alex sushi.

Dato for besøk: januar 2021
3  Takk, Henriette A

Reisende som så på RollSushi, så også på

Har du vært i RollSushi? Del dine erfaringer!