“Sirkusstemning!”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hurra! For et restaurant besøk! Omgivelsene, servitørene, musikken…alt gjør at man kommer i skikkelig sirkushumør! Popcorn, godisdrinker og en hel haug av nydelige småretter gjør opplevelsen komplett! Kommer garantert tilbake :)

Takk, Millajona

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, kunne velge mellom mange forskjellige og spennende retter, super service, ble møtt av blide og hyggelige ansatte.
Supert konsept som passer for både liten og stor til alle anledninger til hyggelige priser. Anbefales!

Takk, Tommy K
Anmeldt 30. juli 2021

Dette er en apprestaurant hvor man bestiller maten selv via appen og henter også selv. Dette er små retter så det er meningen at man skal bestille flere for å prøve ulike ting. De har godt utvalg på menyen, mye å velge mellom og selv den superkresne blant oss fant ting han likte. Maten var raskt ferdig og det smakte veldig godt. Hyggelig innredning og greie priser. Hit kommer vi igjen.

Takk, Arkana78
Anmeldt 14. juli 2021

Hyggelig og hjelpsom hovmester. Mat og drikke var ferdig utrolig kjapt. 12-åringen elsket burgeren - tips til de som har med barn: bestill flere burgere! Alt var godt! Veldig enkelt og greit å betale med appen.

Takk, marit A
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 6 som testet pincho nation. Dette er en app resturant der du bestiller mat å drikke fra appen. Enkelt å bruke vi bestilte på hver vår tlf samtidig å maten ble ferdig samtidig. Maten var grei ingen kulinarisk opplevelse men alle var fornøyd med rettene sine. Alt i alt en positiv opplevelse

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, galagutt

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!