“Ikke helt oversikt”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juni 2023 via mobile enheter

Vi var 4 personer som bestilte 22 retter. 21 retter kom når vi fikk hovedrettene. Den siste hovedrettene fikk vi først når vi fikk desserten, 45 min etter de andre rettene.

Takk, trondm787

Anmeldt 25. juni 2023 via mobile enheter

Morsomt konsept i et flott lokale! Variert og god tapas på menyen, gode drinker. Det eneste som trekker ned er at appen ikke fungerte optimalt. Fikk flere varsler om å hente maten uten at den var ferdig. Bortsett fra det var vi veldig fornøyde og kommer garantert tilbake

Takk, Ida M
Anmeldt 24. juni 2023 via mobile enheter

Kjempegod mat. Artig konsept med superkul innredning. Drinkene (selv de alkoholfrie) var kjempegode. Hot går jeg gjerne igjen.

Takk, GryVeb
Anmeldt 27. mai 2023

Perfekt sted for å ta en lunsj, eller middag. Må besøkes om mulig. Kan ikke skyte nok at konseptet. Fantastisk mat i små retter. Oppfatter at maten passer for en hver. Kommer definitivt til å komme tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: august 2022
Takk, linnkf
Anmeldt 8. mars 2023 via mobile enheter

Morsomt konsept, men ikke dra hit for en gourmet-opplevelse..
Jeg tok med meg 12-åringen, som syntes Pincho Nation var en artig opplevelse. Kult interiør, morsomt og unikt konsept, herlige alkoholfrie «godteri-drinker» som til og med mor likte, men noe skuffende matopplevelse.
Retter som i utgangspunktet kunne vært skikkelig spennende, var smakløse, kjedelige og bar preg av hurtigløsninger. Trøffelpastaen var eneste retten som sparket litt fra seg. Alt annet ble en skuffelse.
Noe skittent lokale, men det er i grunnen ikke så rart når dette er hva jeg vil kalle en familierestaurant med fokus på barna.
Vi booket bord på forhånd, og fikk med nød og neppe bord to dager i forveien. Allikevel var resturanten kun halvfull under oppholdet fra kl 15. Så jeg vil tro man kan få bord også ved impulsivt besøk.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, herrogfrugourmet

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!