“Alltid hyggelig og gode anbefalinger”
Anmeldelse av [VIN] Bjørvika

[VIN] Bjørvika
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 11. august 2020

Hyggelig sted men mye gode viner og hyggelig betjening. Også gode småretter. Vi kommer alltid tilbake

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Henriette A

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

...skjerpings.. dette er for dårlig. Lenge ventet vi på servering, ikke et smil.. engang.. Usjarmerende forsøk på å ligne en genuin vinbar.. Beliggenheten redder dem.. kanskje..

Dato for besøk: juni 2020
Takk, lennhar
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Godt utvalg og lave priser på kvalitetsvin. Kjøpte også litt fingermat; ost og spekemat. Også den av topp kvalitet. Nevnte jeg at servicen var utsøkt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Geir Y
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi likte stedet godt. Vi dro for å oppleve den nye nybyggede delen av Oslo. Flott interiør, men til å være nystartet opplevde vi en service vi kunne ønske oss bedre. Var det kun idag, eller en danske i dårlig humør som hadde sitt somalier skilt på.. ? Viktig å yte maks service hvis du vil etablere deg og ha kunder tilbake til et flott sted. Den andre ga maks service.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Theodor73
Anmeldt 9. oktober 2019

Vi prøvde [VIN] for første gang og var veldig heldig med været. Vi kunne sitte ute og dele en flaske rosevin sent i september. Ok viner til ok priser. De har også et par fristende småretter, men vi hadde spist så vi prøvde ikke dem denne gangen. Beliggenheten er flott, og bedre blir den etter hvert som byggene ferdigstilles rundt operaen.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, bj_rnv722

Reisende som så på [VIN] Bjørvika, så også på

Har du vært i [VIN] Bjørvika? Del dine erfaringer!