“Unik opplevelse”

[VIN] Bjørvika
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Da vi var i Oslo i sommer, endte vi opp her sammen med et vennepar to kvelder på rad, fordi det var så bra!
Koselig lokale og selvfølgelig mange gode viner og drinker på menyen. Men mest av alt på grunn av servicen, alle som jobber der er serviceminded og utrolig kunnskapsrike. Vi kommer tilbake!

1  Takk, FrkLarsen

Anmeldt 5. juli 2021

Vi var innom her forrige helg for noen glass med vin, og opplevde en service utenom det vanlige. De ansatte hadde masse kunnskap som de villig delte og etter tips fra de, kjøpte vi 2x tre halvglass vin, for å smake samme drue fra forskjellige produsenter/områder/land slik at man kan sammenligne. Fikk også en innføring i de forskjellige. Dette var veldig lærerikt! Vi kommer tilbake!

Takk, dagf83
Anmeldt 11. august 2020

Hyggelig sted men mye gode viner og hyggelig betjening. Også gode småretter. Vi kommer alltid tilbake

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Henriette A
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

...skjerpings.. dette er for dårlig. Lenge ventet vi på servering, ikke et smil.. engang.. Usjarmerende forsøk på å ligne en genuin vinbar.. Beliggenheten redder dem.. kanskje..

Dato for besøk: juni 2020
Takk, lennhar
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Godt utvalg og lave priser på kvalitetsvin. Kjøpte også litt fingermat; ost og spekemat. Også den av topp kvalitet. Nevnte jeg at servicen var utsøkt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Geir Y

Reisende som så på [VIN] Bjørvika, så også på

Har du vært i [VIN] Bjørvika? Del dine erfaringer!