“Nydelig lutefisk ”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Var her i Desember med forretnings forbindelser fra Danmark . Iår igjen leverte denne restauranten. Perfekt laget lutefisk med det tilbehøret du trenger. Store porsjoner og 2 serveringer. Våre danske venner gikk for hjorten og sjøkreps suppe, noe som tydeligvis var «himmelsk godt «
Bra kelnere som har kontroll.
Populært sted , så bestill tidlig for å få bord.

1  Takk, Lill-Karin

Anmeldt 30. november 2018

Etter nesten et år var det på tide å besøke Statholderens mat og vinkjeller igjen. Høye forventninger ble innfridd til gangs. Danske smørrebrød med sild, leverpostei, laks, reker, rødspette og andebryst med stråledene kvalitet og servert med profesjonalitet og sjarme. Med en atmosfære som i denne kjelleren og kvalitet både på mat og service er det en selvfølge: Her kommer jeg tilbake nok en gang........

Takk, OeyvindMarkussen
Anmeldt 4. november 2018

Vi var et selskap på 7 personer. Alle bestilte en 10 retters smaksmeny og 5 av oss oppgradert vinpakke. Vi ble møtt av en svært serviceinnstilt ung servitør, som gjennom hele kvelden tok godt vare på oss, og imponerte med sin kunnskap om det som ble servert av både mat og vin. Alle rettene var nydelig tilberedt og det var mange gode smaker. Vil særlig fremheve kveiteretten i en nydelig saus, men alt var meget godt. Flott atmosfære og en herlig kveld. Hit kommer man garantert tilbake. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Rune S
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

10-retter var 10 av 10. Anbefales til alle! Rimelig, 750 kr, men svært god kvalitet. Veldig dyktige servitørlærlinger med mye vinkunnskap.

Takk, mariasei
Anmeldt 1. oktober 2018

Ble møtt av betjening som tok varmt imot oss. fulgt til bordet av betjening som du følte var en svært god venn. Nydelig mat og utsøkte viner. Må oppleves

Takk, ingertjernes

Reisende som så på Statholdergaarden og Statholderens Mat og Vinkjeller, så også på

Har du vært i Statholdergaarden og Statholderens Mat og Vinkjeller? Del dine erfaringer!