“Fortsatt en stor opplevelse!”

Statholdergaarden og Statholderens Mat og Vinkjeller
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. juli 2021

Endelig åpent igjen etter pandemien! Og - det hele var like bra som før. En herlig ti retters meny! Vi sto over vinmenyen (ville blitt litt for mye), men glasset med både hvitvin og rødvin gjorde ikke skam på maten. Husk å bestille bord i god tid!

Takk, Knut1305

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stykker her som valgte 10-retters smaksmeny + tilhørende vinpakke. Og det var en fest fra start til slutt! Vår servitør var positiv, profesjonell og informativ. Den ene retten avløste den andre med helt ideel pause imellom. Vinpakken til menyen var topp. At denne opplevelsen er mulig å få for den prisen er nesten ikke til å fatte. Hit skal vi tilbake flere ganger!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Johtov
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med en flott balansert 10-retters. Vi gikk for den vanlige vinpakken og alt falt i smak. Jeg har Cøliaki og følte meg veldig trygg på deres kunnskaper om gluten. Opplevde en gang at jeg fikk feil rett (med gluten), men det rettet de opp med en eneste gang da det ble oppdaget.

Reisefølget gikk derifra med en opplevelse for livet. Alle mett, fornøyd og bittelitt brisne etter all den gode vinen.

1  Takk, oyvindlille
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Finfin opplevelse. Nydelig 10-retter til hyggelig pris. Flott service. Veldig god totalopplevelse.
Deilig oppgradert vinpakke. Juicemenyen var slager hos den yngste. Hyggelig miljø og vennlig personale. Vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, Fresno_10
Anmeldt 10. august 2020

Har gledet oss lenge til å komme tilbake for en ny matopplevele, nå som menyen endres hver mnd, må man sørge for hyppige besøk slik at man ikke går glipp av noe :-)
Dette blir jo bare bedre og bedre. Ikke vet jeg hvor Bent Stiansen henter sine ansatte, men flinkere og hyggeligere servitører finner man ikke i denne byen, det gjelder både erfarne servitører og lærlinger, de er bare helt fantastiske. Gleder oss allerede til neste besøk.

1  Takk, 843ko

Reisende som så på Statholdergaarden og Statholderens Mat og Vinkjeller, så også på

Har du vært i Statholdergaarden og Statholderens Mat og Vinkjeller? Del dine erfaringer!