“En matopplevelse”

Mesob Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 2. august 2021

Et absolutt høydepunkt på vår Oslo-ferie. Utrolig god mat og veldig hyggelig personale! Og alt til en rimelig pris.

Takk, 825jonasg

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en herlig kveld på Mesob!! Hadde med en vennegjeng som aldri har smakt injera før, og hele opplevelsen ble en suksess! Hyggelige og gjestfrie servitører, god mat og autentisk stemning! Jeg kommer helt klart tilbake!

Takk, Mahlet M
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og vi fikk veldig god service av en hyggelig servitør. Kommer garantert tilbake ved en senere anledning.

Takk, MrRocky123
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med god service. Var sent ute. Kom 5 min før stengetid. Ble allikevel servert god mat og stengetid ble utsatt.

Takk, Discover62041686805
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Beste eritreisk/etiopiske jeg har smakt i Oslo. Hyggelig betjening og trivelige lokaler. Kommer til å besøke igjen, uten tvil. Det eneste negative var at vi skulle gjerne hatt en drikkemeny, men det kunne vi sikkert bare ha spurt om. Anbefales absolutt!

1  Takk, Gapatrast

Reisende som så på Mesob Restaurant, så også på

Har du vært i Mesob Restaurant? Del dine erfaringer!