“God mat, dårlig service”

Theka Indian Street Food and Bar
Anmeldt 23. september 2021

Vi spiste ypperlig indisk mat. Maten kom fort til bordet. Servicen derimot var helt elendig. Her ble vi møtt med en lite imøtekommende servitør. Han kom ikke bort til bordet under middagen. Han satt på nabobordet på mobiltelefonen, og stod på mobilen bak baren. Hadde vært hyggelig med et smil fra han i det minste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 777amaliem

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte fra streetfood menyen en veganrett og en vegetarrett. Var helt nydelig og hyggelig betjening. Veggisheaven

Takk, Staurlandanita
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Grei mat, men forferdelig service. Servitøren var kun innom bordet da vi bestilte. Vi prøvde å få kontakt med betjeningen for å bestille mer å drikke men det var vanskelig. Da vi skulle betale stod det tre servitører i baren å hang/slappet av og var vanskelig å få tak i. Maten var god, men fikk et «fastfood» inntrykk av salaten som ble servert ved siden av. I tillegg ble det opplyst at det var saus med i menyen, men jeg fikk kun med en liten dressingskål med saus.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 624karolineb
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Bestilte tikka masala og lam korma med nøtter og kokos!
det var ikke en eneste nøtter i gryten og smaken av kokos var som om det var noen få dråper av kokos oppi masse olje, krydder og vann! Tikka masalaen smakte heller ikke det samme som 100 andre steder som vi hadde spist før! Sa i fra til servitøren om at maten smakte annerledes enn det de vanlige indiske grytene pleier å smake, han bare: å? Annerledes? Også gikk han! De er bare så heldige som har fått en av gode plasseringene på grunerløkka! Ellers hadde gått konkurs.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eliiima
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig service!
Prøv både vegetar og kjøttretter, alt er utrolig smaksrikt.
Anbefales på det varmeste.

1  Takk, RenateRR

Reisende som så på Theka Indian Street Food and Bar, så også på

Har du vært i Theka Indian Street Food and Bar? Del dine erfaringer!