“Dårlig behandling”
Anmeldelse av Youngs

Youngs
Vurdert som nr. 1 361 av 1 556 Restauranter i Oslo
Anmeldt 6. september 2021

Generelt svært lite imøtekommende personale, og det toppet seg da jeg ble regelrett kastet ut fordi jeg kom i "skade" for å bevege kroppen ørlite grann i takt med musikken mens jeg stod i do-kø
Det er greit med smittevern men dette er regelrett idioti, og vaktene bør få seg andre utløp for gørra si enn å la det gå ut over gjestene

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Tine B

Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte via App. Dette fungerer helt fint men da vår mannlige servitør kommer med vinflaske og to glass til tre personer opplever vi er til bry! Han fremstår som sur og det virker som plagsomt at han må helt tilbake og hente ett glass til. Han inngir ingen øyekontakt, han smiler ikke til noen gjester. Husets vin ble åpnet i baren og vi syntes den smakte utvannet!

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, larssundsbo
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utvilsomt det siste stedet i Oslo du skal ta en drink. Utvalget av drinker telles på en hånd, og drinkene kan shottes et spedbarn. Skam dere!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Fearless16429838174
Anmeldt 29. juli 2020

Sikkert en flott og hippnplass å ta noen pils, men styr unna maten. Bestilte en smaksløs sommersalat med halvrå kylling. Prøvde også en margerita pizza. Denne hadde preg av frossenpizza og lignet mest en BigOne en kjøper i frysen på Rema

1  Takk, 175p_lm
Anmeldt 12. april 2020

På Youngstorget 3. finner man et "hjemmekoselig" sted med bl.a. bøker langs veggen. Serverte meg en nydelig velsmakende saftig ost og skinkepizza med mye fyll- og aroma! Riktig stekt, og god ettersmak. Hyggelig betjening, rent- og pent, og ser allerede frem til neste besøk. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Youngs, så også på

Har du vært i Youngs? Del dine erfaringer!