“Oslos beste indiske”
Anmeldelse av Royal Tandoori

Royal Tandoori
Vurdert som nr. 1 096 av 1 553 Restauranter i Oslo
Anmeldt 15. september 2021

Ingen slår denne restauranten på verdi for pengene, i alle fall ikke i Oslo og omegn. Leverer gang på gang.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Dengodesmaken

Anmeldt 4. juni 2020

Bestilte mat som ble levert en time for sent. Forsøkte å komme i kontakt med stedet underveis, men fikk bare til svar når vi ringte at det skulle sjekkes opp. Chat-tjenesten er ikke i drift, og selv om det stod svar innen minutter så fikk vi aldri svar i løpet av kvelden. Når maten endelig kom var det et skuffende syn. Salaten til de tre rettene rakk knapt til en rett hvis vi slo den sammen. En av retten hadde kun en tomatbåt som salat.

Hele måltidet bar preg av å være rushet ut raskest mulig uten tanke for smak eller presentasjon. Rettene skulle ha medium styrke, men kunne knapt kalles mild. Fem små biter kylling og 4 striper salat kombinert med ris gjorde det hele til en trist opplevelse, og dette på toppen av svak service. Returnerer nok ikke dit igjen.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, KristofferF67
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway. Chicken butter. God rett men lite kylling. Rettet kostet 289.- ganske dyrt. Hadde forventet mer av maten.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Har spist på dette stedet tidligere, og maten har vært helt gjennomsnittlig indisk. Mango og butter chicken er blant de bedre alternativene. Bestilte i dag mat hjem, men endte opp med at jeg aldri fikk maten og kun fikk beskjed om at pengene blir refundert om senest fem virkedager. Elendig kundebehandling!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ingesdotter
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Koselig nepalesisk/indisk restaurant. God mat og hyggelig service. Hyggelig lokale, men litt støy fra Pilestredet. Ligger sentralt like nedenfor Bislet. Godt besøkt på en tirsdagskveld. Kan anbefales..

Dato for besøk: august 2019
Takk, fredrikunnar2018

Reisende som så på Royal Tandoori, så også på

Har du vært i Royal Tandoori? Del dine erfaringer!