“Fantastisk deilig brunsj!!”
Anmeldelse av De La Casa Pastabar

De La Casa Pastabar
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk deilig brunsj!! Besøkt stedet flere ganger, og det har vært en positivt opplevelse alle gangene. Minner meg om New York! Mango bowlen er heeeeelt himmelsk!

1  Takk, MartheMN

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En av mine favoritt restauranter i Oslo. Perfekt for frokost, lunsj og middag. God service og alltid god stemning.

Takk, Idusnilsen
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

God verdi for penge. Ok pasta og praktisk / effektivt. Potte sur betjening og man føler seg litt til bry.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Reductio
Anmeldt 19. februar 2020

Hyggelig, komfortabel og meget renslig naborestaurant på hjørnet. God atmosfære,
fin betjening, meget god pasta og grei vin. Utmerket alternativ til eget kjøkken.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Frognerwalk
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Dette er mer en kafé enn en restaurant, glimrende beliggenhet når det er sol og man kan sitte ute i solen til langt ut på ettermiddagen. Koselig inne. Her setter man sammen pastaretten selv, man får et ark og krysser av og velger type pasta (som er veldig billig), type saus (som ikke er like billig) og så krysser man av om og hvor mye «topping» man vil ha som cherrytomat, sopp, reke, kylling, kjøtt osv. Man kan lage en rimelig og god carbonara eller lempe på masse og gjøre den dyr. De har mye annet av italiensk mat å velge mellom også. Veldig få viner, men de er også rimelig priset. En hyggelig opplevelse og vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på De La Casa Pastabar, så også på

Har du vært i De La Casa Pastabar? Del dine erfaringer!